Savukārt lidsabiedrības apgrozījums šogad kopumā plānots 220 miljonu latu apmērā, kas būtu par 3,5% mazāks nekā 2011.gadā.
Jakovļevs atzina, ka aviokompānija šogad jūlijā ir strādājusi ar peļņu, tāpat ar peļņu plānots pabeigt augustu. Taču finanšu direktors paskaidroja, ka tas saistīts ar sezonalitāti. "Jūlijs, augusts būs ar peļņu, tad septembris būs ar nelielu mīnusu, oktobris jau ar lielāku mīnusu, un tā tālāk, droši vien decembrī būs vislielākais mīnuss. Pašlaik mēs redzam, ka jūlijā un augustā pieaugums varētu būt aptuveni septiņi miljoni latu katru mēnesi," teica Jakovļevs.
Savukārt "airBaltic" valdes priekšsēdētājs Martins Gauss norādīja, ka aviokompānijas gan pērn, gan šogad radušies zaudējumi bija aplēsti kompānijas biznesa plānā. "Līdz ar biznesa plānu gada sākumā tika apstiprināts, ka kompānijai ir vajadzīgi papildu līdzekļi. Šogad gada sākumā esam saņēmuši finansējumu no valsts," sacīja Gauss un piebilda, ka patlaban valsts sniegtais finansējums ir noformēts kā aizdevums.
"airBaltic" vadītājs arī pastāstīja, ka šogad aviokompānijā plānots par 169 jeb 15% samazināt darbinieku skaitu, lai uzlabotu kompānijas efektivitāti un samazinātu izdevumus.
Tomēr Gauss uzsvēra, ka patlaban "airBaltic" finanšu rādītāji liecina par to, ka kompānija ir sākusi atkopties, un piemetināja, ka Latvijas medijiem vairāk vajadzētu uzsvērt aviokompānijas paveiktās labās, nevis negatīvās lietas. "Gribētos, lai Latvijas mediji un sabiedrība vairāk salīdzina "airBaltic" rezultātus ar ārzemju lidsabiedrību rādītājiem, jo pašlaik par kompāniju publicētās ziņas lielākoties ir negatīvas. Ja Latvijas mediji mūs vairāk atbalstītu un uzsvērtu pozitīvās iezīmes, tas palīdzētu mums piesaistīt vairāk pasažieru," paskaidroja "airBaltic" valdes priekšsēdētājs.
Viņš arī pauda, ka kompānijas akcionāri jau būtu attiecīgi rīkojušies, ja "airBaltic" vadība labi neveiktu savus pienākumus.
Kā ziņots, "airBaltic" šogad pirmajā pusgadā cieta 23 miljonu latu zaudējumus. "airBaltic" koncerna ieņēmumi pērn samazinājās par 1,2% un bija 228,288 miljoni latu, savukārt koncerna zaudējumi pieauga gandrīz 2,4 reizes un sasniedza 84,761 miljonu latu. Savukārt māteskompānija "airBaltic" pērn cieta 83,458 miljonu latu zaudējumus.
"airBaltic" dibināts 1995.gadā, un tā lielākais akcionārs ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju. 2011.gadā kopumā "airBaltic" pārvadāja 3,351 miljonu pasažieru, kas ir par 5% vairāk nekā 2010.gadā.