'Audi e-tron' interjers
Foto: Publicitātes foto

"Audi e-tron" prototipā vadītājs un pasažieri var izbaudīt pārvietošanos pavisam jaunā līmenī. Elektriskais apvidus automobilis piedāvā arī jauna veida digitālās vadības ierīces un displejus. Tas ir pasaulē pirmais sērijveida automobilis ar virtuālajiem sānu spoguļiem.

"Audi e-tron" prototips šogad gaidāmā modeļa interjeru atklāj uz skatuves Dānijas Karaliskajā teātrī. Eksterjers joprojām tērpts raksturīgajā "e-tron" kamuflāžā, bet salona koncepcija tiek atklāta pilnā apjomā. Elektriskais SUV piedāvā koncertzāles cienīgu skaņas baudījumu, lutinot vadītāju un pasažierus ar izvēles aprīkojumā pieejamās "Bang & Olufsen Premium" skaņas sistēmas skanējumu. Šī sistēma atskaņo mūziku precīzi tā, kā tā ir ierakstīta – bez jebkādiem mākslīgiem efektiem. To ļauj nodrošināt 16 skaļruņi un pastiprinātājs ar 705 vatu jaudu.

"Audi e-tron" prototipa salonā galvenā skatuve ir lielais priekšējais panelis. Tas ieskauj plašo instrumentu paneli ar izteiktām horizontālām līnijām, kas sniedzas līdz pat durvju apdarei. Standarta aprīkojumā pieejamā "Audi" virtuālā vadības paneļa aizsegs ar vizuāli brīvstāvošajiem ekrāniem, kā arī izvēles aprīkojumā pieejamie virtuālie sānu spoguļi. Šie spoguļi būs pieejami "Audi e-tron" prototipa sērijveida versijā, atverot jaunu lappusi automobiļu digitalizācijas jomā. Spoguļu plakanajā balstā ir integrēta neliela kamera, kuras attēls tiek digitāli apstrādāts un attēlots augsta kontrasta septiņu collu OLED displejos salonā. Izmantojot skārienekrāna funkciju, vadītājs var mainīt dažādus iestatījumus. Vadītājs var izvēlēties kādu no trīs MMI sistēmas skatījumiem dažādām situācijām – braukšanai pa šoseju, pagriezieniem un stāvvietām.

Visos aprīkojuma variantos "Audi e-tron" prototipa salons piedāvā pārdomāti saskaņotu apdares materiālu, krāsu un dekoratīvo elementu kombināciju. Vienalga, vai izvēlaties izsmalcināto "Valcona" ādu vai tumšu, pulētu alumīniju sportiskam tēlam, elektriskais SUV automobilis piedāvā augstas kvalitātes un materiālu izvēles standartus. Sēdekļu šuvju motīvs atgādina elektrisko mikroshēmu izskatu. Papildu aprīkojumā ir pieejamas kontrastējošas šuves spilgti oranžā krāsā, kuru dizains radīts, iedvesmojoties no augstsprieguma elektrosistēmām.

2928 milimetru garenbāze nodrošina, ka "Audi e-tron" prototipā pietiks vietas pieciem braucējiem un viņu bagāžai. Salona garums, griestu augstums priekšā un aizmugurē, kā arī vieta otrās rindas pasažieru kājām neatpaliek no labākajiem pilnizmēra SUV segmenta rādītājiem. Plakana grīda, nevis centrālais tunelis, kāds bieži ir standarta modeļos, ļauj iegūt papildu vietu aizmugurē.

Ar elektriskās piedziņas un komfortabla, izsmalcināta salona kombināciju "Audi e-tron" prototips rada jaunu priekšstatu par mobilitāti. Gandrīz nevainojamo miera sajūtu vislabāk iespējams novērtēt, pārvietojoties pa pilsētu. Vienīgā dzirdamā skaņa ir riepu ripošanas troksnis un klusa elektromotoru dūkoņa. Vēja troksnis, kas rada vislielāko akustisko fonu, pārvietojoties ar aptuveni 85 km/h lielu ātrumu, pasažieriem praktiski nav dzirdams, apgalvo ražotājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!