Starptautiskā lidosta "Rīga" izteikusi brīdinājumu aviokompānijas "airBaltic" virszemes apkalpošanas uzņēmumam "Havas Latvia", jo uzņēmums svētdienas, 22. jūlija, vakarā nespēja nodrošināt savlaicīgu bagāžas piegādi atbilstoši lidostā noteiktajam standartam – 20 minūtes pēc reisa, informē lidosta "Rīga".
Bagāžas piegāde pasažieriem, kas ielidoja Rīgā svētdienas vakarā, aizkavējās, jo aviokompānijas "airBaltic" virszemes apkalpošanas uzņēmums "Havas Latvia" nespēja nodrošināt savlaicīgu bagāžas piegādi atbilstoši lidostā noteiktajam standartam – 20 minūtes pēc reisa. Par to uzņēmumam izteikts brīdinājums, kā arī lūgts turpmāk ievērot lidostā noteiktos pasažieru apkalpošanas standartus.
Situācijas atrisināšanai tika piesaistīts lidostas "Rīga" drošības dienests, kas nodrošināja arī bagāžas izkraušanu. Par notikušo uzsākta iekšējā izmeklēšana, lai turpmāk nepieļautu šādu situāciju rašanos.