Startā savu pozīciju saglabāja pole position ieguvējs Jarno Trulli, bet viņa komandas biedrs Fernando Alonso, apsteidzot Šūmaheru, pacēlās uz otro vietu. Spānim sekoja Kulthards, kurš arī tika garām "Ferrari" līderim. Tikmēr pirmajā lēnajā "La Source" līkumā Marks Vēbers no aizmugures uztriecās Rubensam Barikello un nolauza savu priekšējo antispārnu. Šīs sadursmes sekas izrādījās krietni tālejošākās – Vēbers ar bojāto mašīnu Eau Rouge ātrajā pagriezienā izraisīja veselu avāriju ķēdi. Avarēja Takuma Sato, no kura izvairoties, apmalē ielidoja arī Džanmarija Bruni, kuram savukārt uztriecās "Jordan" pilots Džordžo Pantāno. Trasē devās drošības mašīna un vairākiem braucējiem bija iespēja iebraukt boksos, lai nomainītu bojātās detaļas – galvenokārt antispārnus.
Komandas vadītājiem par izbrīnu, sacīkstes netika apturēta un atsākās pēc trim apļiem. Sacīkstes atsākšanos lieliski izmantoja Kimi Raikonens, kurš vēl pirms "Eau Rouge" apdzina Šūmaheru, bet nākamajā aplī tika garām arī Deividam Kulthardam un pacēlās uz 3.vietu. Tikmēr Šūmaheram sāka ‘uzglūnēt’ Huans Pablo Montoija. Zinot kolumbieša reputāciju, ilgi nebija jāgaida – pārveidotajā "Bus Stop" līkumā Montoija nobīdīja Šūmaheru uz sesto vietu.
Sacīkšu vadībā stabili turējās abi "Renault braucēji", bet jau 10 aplī boksos devās līderis Jarno Trulli un Alonso parādījās iespēja veikt pāris apļus ļoti ātri, lai atkarotu 1.vietu no sava komandas biedra. Tomēr jau pēc viena apļa "Renault" formulā atklājās eļļas noplūde un šķidrums nokļūstot uz riepām izraisīja divas saslīdēšanas, pēc otrās no kurām viņš trasē atgriezties nespēja. Vadībā izvirzījās Raikonens, bet Kulthards pacēlās uz otro vietu, kuru skots saglabāja īsu mirkli – uzsprāga "Michelin" riepa.
Viens pēc otra boksos devās abi "McLaren" piloti, bet vadību uzņēmās Montoija, kuram sekoja Mihaels Šūmahers. Drīz arī kolumbietis devās pēc jaunām riepām un degvielas, bet izbraucot no boksiem gandrīz sadūrās ar Felipi Massu, kurš par savu esamību atgādināja pēc 300 metriem "Eau Rouge" līkumā, piespiežot Montoiju atkāpties. Tikmēr līderis mainījās atkal, jo arī Šūmaheram bija jādodas boksos un uz īsu mirkli slavas saulītē un operatoru uzmanības centrā varēja pagozēties Antonoio Piconija.
Drīz vien Raikonens atguva savu godam nopelnīto sacīkšu vadību un likās, ka viss ievirzās mierīgākā gultnē. Jarno Trulli bija zaudējis savu sākotnējo ātrumu un bija spiests lēnām atdot pozīcijas – vispirms viņu apdzina Mihaels Šūmahers. Savukārt Montoija atkal "Buss Stop" līkumā mēģināja savu jau izmēģināto triku, kas šoreiz neizdevās – Trulli nevēlējās atstāt vietu un mašīnu riteņi sadūrās. Kamēr "Williams" braucēja zaudēja tikai vienu pozīciju (savam komandas biedram), Trulli bija spiests palaist garām trīs mašīnas.
Paralēli risinājās Džensona Batona cīņas ar vairākiem braucējiem, kas atradās pēdējās punktotajās vietās. Skaisti apsteidzot Fisikellu lēnajā pirmajā līkumā, brits devās savā kārtējā aplī, bet tādu vairs nebija atlicis daudz – drīz vien plīsa "Michelin" aizmugurējā riepa un "BAR" braucējs, zaudējis kontroli, uztriecās "Minardi" pilotam Baumgartneram. Drošības mašīna.
Tādejādi sacīkstes pēdējos 10 apļos ieguva jaunu asumu, jo Raikonena 12 sekunžu pārsvars pār Šūmaheru bija izzudis. Drošības "mersedes" vēl nebija devies malā, kad nelaime atgadījās vēl diviem braucējiem. Vispirms plīsa kārtējā labā aizmugurējā riepa - šoreiz Kultharda "McLaren" formulai. Bet tad no savas lieliskās trešās pozīcijas nācās atvadīties Antonio Piconija, kurš kļuva pavisam lēns un nobrauca trases malā – problēmas ar pārnesumu kārbu. Šī nenoliedzami bija labākā jaunā brazīlieša sacīkstes F1 karjerā, tomēr šoreiz bez gūtiem punktiem. Uz trešo pozīciju pacēlās otrs "Williams" pilots Montoija, bet ceturtais nu bija Barikello.
Kad drošības mašīna devās boksos, Raikonens atkal nodemonstrēja lieliskas stratēģa spējas – pāris reizes veicis māņu kustības, soms nedeva Šūmaheram iespēja pietuvoties uzbrukuma pozīcijā. Savukārt nedaudz tālāk aizmugurē nepaveicās Zontam un Montoijam. "Toyota" braucējs zaudēja stabilu piekto pozīciju, kas uzsprāga viņa formulas dzinējs, bet Montoija kļuva par trešo "Michelin" hroniskās slimības upuri – plīsusi jau trešā aizmugurējā labā riepa šajā sacīkstē! Plīsusī riepa sabojāja aizmugurējo balstiekārtu un kolumbietim nācās atvadīties no trešās vietas, bet Barikello tas deva iespēju kārtējo reizi kāpt uz goda pjedestāla.
Tomēr arī tas nebija viss – Kulthards izmisīgi centās uzlabot savas pozīcijas un nedaudz pārcentās. Ātrajā "Radillon" līkumā skots pārāk cieši pietuvojās Klīnam un nespēja izvairīties no nelielas aizķeršanās aiz "Jaguar" formulas, kas "McLaren" mašīnai beidzās ar nolauztu antispārnu. Interesanti, ka "McLaren" priekšējais antispārns aizķērās aiz aizmugurējā antispārna un neviļus likās, ka skots devās atpakaļ uz boksiem, uz pleca nesot salauzto detaļu. Galu galā Kulthards pat spēja izcīnīt septīto pozīciju, tomēr Rons Deniss noteikti nav apmierināts ar viņa sniegumu.
Sadursmes rezultātā uz trases bija nokļuvušas asas oglekļa šķiedras atlūzas un tas varētu beigties ar kārtējām plīsušām riepām, tāpēc drošības mašīnai atkal bija jādodas trasē. Raikonena uzvara nenāca viegli – pat trīs apļus pirms finiša somam bija aizpilda kārtējais starts kustībā. Soms to paveica perfekti – Šūmaheram nebija ne mazāko iespēju apdraudēt "McLaren" līdera pozīciju. ‘Lidojošais soms’ pēdējos apļos nebija apturams – tiks uzstādīts ātrākais sacīkšu aplis un finišā nodrošināts stabils trīs sekunžu pārsvars.
Vēl jāatzīmē "Sauber" lieliskais sniegums – Massa izcīnīja ceturto vietu, bet Fisikella finišēja piektais. Tomēr dienas varoņi ir Kimi Raikonens, kura iepriekšējā uzvara bija pērn Malaizijā un Mihaels Šūmahers, kurš TO nu jau ir izdarījis septiņas reizes.