Jāpiebilst, ka vēstulei pievienots arī “Latvijas Pasta” sūtījumu tarifu buklets. “Latvijas Pasts” skaidro, ka tā esot plānota mārketinga akcija. Tās mērķis ir informēt par jauno pakalpojumu - A klases sūtījumiem, kā arī jaunajiem pasta tarifiem.
“Reklāmas speciālisti meklē dažādus veidus, kā milzīgajā informācijas telpā uzrunāt potenciālos klientus. Šīs akcijas ideja ir aizgūta no citur pasaulē plaši izmantotas pieejas tiešā pasta reklāmas sūtījumu noformēšanā. Citās Eiropas valstīs, kur tiešā pasta sūtījumu reklāma ir daudz attīstītāka, šādi reklāmas materiāli arī tiktu uztverti tikai un vienīgi kā reklāmas materiāli. Tiešā pasta reklāmas sūtījumu noformējumā arvien vairāk ienāk netradicionālu tekstu un pievienoto materiālu idejas. Līdzīgi šim sūtījumam varam ar žurnālu un citu informācijas izdevumu starpniecību saņemt sēklas, šampūnu, krēmu un citus paraudziņus,” skaidro “Latvijas Pasta” sabiedrisko attiecību speciāliste Inese Kreicberga.
Viņa piebilst, ka cilvēkiem nav jāuztraucas par sēklu kvalitāti. Tās tikušas iegādātas SIA “Kurzemes sēklas”, turklāt produkta kvalitāte tika pārbaudīta Valsts augu aizsardzības dienesta Sēklu kontroles departamentā, un to derīguma termiņu apliecina arī sertifikāts.
“Latvijas Pasts” arī atvainojas klientiem, kuriem minētais sūtījums ir radījis neērtības.