Kā pastāstīja "Double Coffee" mārketinga nodaļas pārstāve Ieva Spriņģe, pirmdien uzņēmums saņēmis vairākus dusmīgus telefona zvanus. "Zvanīja cilvēki no dažādām kristīgajām konfesijām un nopietnu uzņēmumu valdes priekšsēdētāji un apgalvoja, ka mēs popularizējam homoseksuālismu un iesaistām tajā bērnus," stāsta Spriņģe. Viņa gan centās paskaidrot, ka Baddog pastkaršu stendi atrodas arī daudzviet citur, turklāt "Double Coffee" ir tikai izplatītāji: "Mēs nemaz nezinājām, kas tajās kartītēs ir."
"Ja reklāma nepazudīs, mēs jums sagādāsim nepatīkamu ažiotāžu plašsaziņas līdzekļos!" pēc tāda ultimāta "Double Coffee" nolēma vienoties ar Baddog, ka, lai izvairītos no problēmām, Draudzības dienu pastkartes tiks izņemtas no aprites.
Sašutušus zvanus saņēma arī "Baddog" preču zīmes īpašnieka SIA "Mobile Marketing" direktors Mārs Jansons. "Avīzes Rītdiena pārstāvji interesējās, par kādu naudu izdotas pastkartes, kas ir maksātājs, kāds ir to mērķis. Sarunās tika pieminēts arī "Double Coffee" iespējamais boikots," atceras Jansons.
Lai gan Brakovskai esot liela pieredze ar ES projektiem, viņa apgalvo: "Pirmo reizi redzu, kā projekts tādā veidā tiek apdraudēts." Mozaīka vēlas pievērst DP uzmanību praida pretinieku metodēm, jo, iespējams, līdzīga vēršanās iespējama arī pret citām vietām, kur izvietoti pastkaršu stendi. "Mēs paši arī nepārtraukti saņemam gan anonīmas, gan ne tik anonīmas draudu vēstules. Jāstrādā psiholoģiskā terora apstākļos," piebilst Brakovska.