"BMW i3", kas līdz šim mediju telpā tika dēvēts par "MegaCity" projektu, konstrukcijā plaši izmantots alumīnijs un oglekļa šķiedra. Mazajā četrvietīgajā elektromobilī pietiks vietas arī bagāžai 200 litru tilpumā.
Automobilis aprīkots ar 170 ZS un 250 Nm elektromotoru, kas piedzen aizmugurējos riteņus. Ražotājs apgalvo, kas šis hečbeks līdz 60 km/h paātrināsies mazāk kā četrās sekundēs, bet no vietas līdz 100 km/h – mazāk kā astoņās sekundēs. Turklāt 1250 kg smagā elektromobiļa maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 150 km/h atzīmes.
"BMW i3" bez atkārtos litija jonu akumulatoru uzlādes spēs nobraukt aptuveni 130 līdz 160 km distanci. No tradicionālās mājsaimniecības elektrorozetes akumulatori pilnībā uzlādējami sešās stundās. Savukārt ar speciālu ierīces palīdzību par 80% akumulatorus varēs uzlādēt stundas laikā. Par papildus samaksu "BMW i3" modelim piedāvās arī nelielu iekšdedzes dzinēju akumulatoru lādēšanai, tomēr pagaidām ražotājs neatklāj tā specifikācijas.
Savukārt "BMW i8" modelis būs no elektrorozetes uzlādējams pilnpiedziņas hibrīds. Tā spēka agregāts apvieno 1,5-litru trīscilindru benzīna turbopūtes dzinēju un elektromotoru. Kopumā tas attīsta 350 zirgspēku jaudu un 550 Nm griezes momentu (no tiem 300 Nm – iekšdedzes dzinējs; bet 250 Nm – elektromotors).
No vietas līdz 100 km/h sportiskais hibrīds paātrināsies 4,6 sekundēs, bet no 80 km/h līdz 120 km/h – četrās sekundēs. Automobiļa maksimālais braukšanas ātrums ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Vidēji tas patērēs 2,7 litrus benzīna uz 100 km. Tikai ar elektromotoru "BMW i8" būs spējīgs nobraukt līdz 35 km distanci, bet no elektrorozetes akumulatori uzlādējami nepilnās divās stundās.
Plašākai publikai "BMW i3" un "BMW i8" tiks prezentēti septembrī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē.