Fоtо: Publicitātes foto

Brazīlijas valdība izskata iespēju mainīt jauno automobiļu drošības standartus tā, lai varētu atjaunot klasiskā "Volkswagen Kombi" mikroautobusa ražošanu, vēsta vietējie mediji ar atsauci uz Brazīlijas finanšu ministra Gvido Mantegas priekšlikumu.

Jaunās drošības prasības automobiļiem stājās spēkā šāgada 1. janvārī un paredz visus jaunos automobiļus, kuri tiek piedāvāti tirdzniecībai Brazīlijā, aprīkot ar bremžu pretbloķēšanas sistēmu (ABS), kā arī drošības spilvenu autovadītājam un priekšā sēdošajam pasažierim.

Tomēr klasiskais mikroautobuss "Volkswagen Kombi", kā konstrukcija nav mainīta vēl no pagājušā gadsimta 60. gadiem, šīm prasībām ne tikai neatbilst, bet arī ir nerentabls to pielāgošanai. Vietējā "Volkswagen" pārstāvniecība paziņojusi, ka inženieriem vienkāršāk un lētāk būs izgatavot principiāli jaunu modeli, nekā modernizēt esošo "Kombi".
Jau ziņojām, ka saistībā ar šīm izmaiņām "Volkswagen" nolēma pārtraukt klasiskā "Kombi" ražošanu Brazīlijā. Tā montāža svinīgi tika noslēgta aizvadītā gada 20. decembrī. Pēdējā no konveijera noripoja mikroautobusa speciālā versija "Last Edition", kas atšķiras ar oriģinālu eksterjera noformējumu.

"Volkswagen Kombi", kas tirdzniecībā nonāca 50. gados, joprojām ir pieprasīts automobilis Brazīlijā. Pat pēdējos gados vietējā rūpnīcā tas tika izlaists 250 vienībās katru dienu. Mikroautobuss aprīkots ar 80 zirgspēku jaudīgu 1,4 litru benzīna motoru un četrpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Pašlaik "Volkswagen Kombi" ir visilgāk ražotais automobilis pasaules autobūves vēsturē.

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !