Secīgi cita pēc citas trasē devās katra ekipāža. Astoņu stundu laikā tika nobraukta 350 kilometru trase pa Ziemeļkurzemi, kurā atradās 10 kontrolpunkti. Šie kontrolpunkti bija paslēpti ievērojamās vietās Latvijā, un katrā no tiem vajadzēja izpildīt dažādus uzdevumus, lai saņemtu tālākas ceļa norādes. Dalībniekiem bija iespēja gan nodegustēt šokolādi, gan kāpt augšā alus kastu tornī, gan orientēties vidē ar kompasu, gan zāģēt malku, gan iziet dažādas šķēršļu joslas.
Finālā tika sasniegti vērā ņemami rezultāti. Dalībnieki tika sadalīti piecās klasēs atkarībā no auto masas un dzinēja tipa. Kategorijā "Benzīns līdz 1250 kg" uzvaras laurus plūca komanda "LiepU Sputņiki", kura ar "Toyota Aygo" automašīnu trasi spēja nobraukt ar vidējo patēriņu 4,12 litri uz 100 kilometriem.
Kategorijā "Benzīns virs 1250kg" vislabāk veicās "@dope_candy_bar & @Socialais_panks" (BMW E36), kuri spēja iekļauties patēriņā 5,27 l/100km.
"Kategorijā "Dīzelis virs 1500 kg" ekonomiskākie izrādījās komanda "Latgales pirāti", kuru "Audi A6" distanci veica ar vidējo patēriņu 3,12l /100km. Sacensību debijas klasē – hibrīdauto – vismazāko degvielas patēriņu uzrādīja "autostarts.lv", kas ar "Toyota Prius" uzrādīja patēriņu 3,48 l /100km.
Labus rezultātus uzrādīja arī citas automašīnas, piemēram, "Subaru Impreza STi" (7,04 l /100km) un "BMW M5" (7,6 l /100km). Pilnos sacensību rezultātus skatīt, klikšķinot šeit.
Kā atzina sacensību dalībnieki, trase bija interesanta un piedzīvojumiem pilna, iegūtie rezultāti apliecina to, ka degvielas ekonomija pat par vairākiem litriem ir pilnīgi reāla.
Sacensību galvenie organizatori, RTU studenti Kaspars Dobrais un Paula Dīriņa bilst, ka uzrādītie rezultāti katru gadu uzlabojas. "Ir patīkami sarīkot sacensības, kurās dalībnieki gan labi pavada laiku, gan aplūko skaistas vietas Latvijā, gan arī trenē savas iemaņas ekonomiskā braukšanā. Daudzi šīs prasmes turpina izmantot arī ikdienā, tādējādi gan taupot savus resursus, gan arī domājot par apkārtējo vidi."