Kompānijai, lai segtu prognozējamos zaudējumus, līdz 2020.gadam būs nepieciešama valsts subsīdijas palīdzība astoņu miljardu ASV dolāru vērtībā, norādīts uzņēmuma publiskotājā ilgtermiņa stratēģijas plānā.
Ja valsts nākamo piecu gadu laikā atteiktos izsniegt subsīdiju, tad kompānija, iespējams, piedzīvos problēmas ar kredītsaistību izpildi, kā arī zaudēs investoru uzticību, teikts ziņojumā.
Laikraksts norāda, ka kompānija, kas Krievijā nodarbina aptuveni vienu miljonu darbinieku, šobrīd, neskatoties uz finanšu krīzi, turpina veikt ievērojamus investīciju projektus. Piemēram, jau vēstīts, ka Ķīna un Krievija apsver ideju par ātrvilciena dzelzceļa līnijas izveidi starp Maskavu ar Pekinu.
"Krievijas dzelzceļš" arī uzsācis glābšanās pasākumus pēdējo mēnešu laikā 20 valsts reģionos atceļot zaudējumus nesošus pakalpojumus. Šāds kompānijas lēmums izraisīja lielu sabiedrības neapmierinātību un publisku nosodījumu.
Liela daļa no slēgtajiem pakalpojumiem tika atjaunoti pēc tam, kad, reaģējot pret sabiedrības spiedienu, rājienu kompānijai izteica valsts prezidents Vladimirs Putins.
Putins vai Kremļa amatpersonas pagaidām nav komentējušas "Krievijas dzelzceļa" subsīdijas prasību. Kompānija savos stratēģijas plānos arī nav konkretizējusi, kādām pozīcijām tieši minētie astoņi miljardi ASV dolāri tiktu tērēti.