Foto: Publicitātes foto
Par mīlētākajiem zīmoliem Latvijā šogad atzīti "Google", "Inbox" un "Facebook", bet par ietekmīgāko zīmolu sociālajos medijos atkal atzīts portāls "Delfi".

Savukārt mīlētāko zīmolu topa kopvērtējumā "Delfi" ierindots 10. vietā.

Ceturdien koncertzālē "Palladium" jau 12. reizi notika "DDB Consulting", "GFK Custom Research", žurnāla "Kapitāls", "Latvijas Zaļā punkta" un "PHD Latvia" rīkotā Latvijā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija. Šogad Latvijas Mīlētāko zīmolu topa pirmajās vietās nemainīgi stabilas savas vietas saglabā "Google" un "Inbox". Tikmēr trešajā vietā no sestās pakāpies "Facebook", kam seko "Youtube" un pirmo piecinieku godpilni noslēdz "Swedbank".

Par kvalitatīvāko zīmolu šogad patērētāji atzinuši "Nike". Par izdevīgāko - veikalu tīklu "Maxima". Savukārt "Rīgas Melnais balzams" izceļas starp pārējiem topa zīmoliem kā unikālākais zīmols. Visstraujāko izaugsmi pret pagājušā gada pozīcijām šogad piedzīvojis finanšu institūcijas "Altum" zīmols, savukārt par zīmolu "Selga" mēs dzirdēsim vēl daudz, jo tieši šis zīmols ieguvis speciālbalvu kā zīmols ar potenciālu, uzsvēra topa veidotāji.

Par ietekmīgākajiem zīmoliem sociālajos tīklos šogad kļuvuši "Delfi" un Liepājas pilsēta.

Tiek uzsvērts, ka patērētāju prāti un uztvere kļuvusi zaļāka, tāpēc sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu šogad pirmo reizi Mīlētāko zīmolu topa vēsturē tika noskaidroti arī Latvijas Zaļākie zīmoli. Par zaļāko Latvijas zīmolu patērētāji atzinuši dabīgās kosmētikas flagmani – MADARA. Otrajā un trešajā vietā zaļo zīmolu saimē ierindojas citi pašmāju zīmoli "Seal" un kosmētikas zīmols "Dzintars", kam seko vienīgais ārzemju zīmols Zaļo zīmolu TOP10 – "Borjomi".

Piekto vietu videi draudzīgumā Latvijas sabiedrības acīs ieņem maizes ceptuves zīmols "Lāči".

Sadarbībā ar "PHD Latvija" arī šogad tika noteikti un apbalvoti Latvijas Drosmīgākie zīmoli, kas ar saviem darbiem un idejām ir spējuši pārsteigt, iedvesmot un pārkāpt ierastās robežas. Par gada drosmīgāko zīmolu ekspertu žūrija atzinusi CSDD, kas spējusi ļauties drosmīgiem un efektīviem eksperimentiem.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

Pilno zīmolu topu iespējams apskatīt mājas lapā zimolutops.lv.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!