Neskatoties uz to, ka aptaujas respondenti atzina, ka radošums palīdz atvērt optimistisku skatījumu uz dzīvi, mazāk nekā 1 no 10 respondentiem norādīja, ka tagad interesējās par dzeju. Lai gan 43% respondenti teica, ka rakstīja dzeju bērnībā, bet vairāk nekā puse neatgriezās pie dzejas.
Atbildot uz to, Vīnes kafijas ražotājs, rada nozīmīgu un pārliecinošu misiju: mudināt iekšējos dzejniekus dažādās pasaules daļās un parādīt dzejas spēku cīņā pret pesimismu un rutīnu ikdienas dzīvē.
Kopā ar Julius Meinl daloties ar dzejas aizrautību, Cafe ART direktore (Julius Meinl pārstāvis Baltijā) Darja Šahova atzīst: "Ir pārsteidzoši, bet mēs saņēmām atzinību, gan no kafejnīcām, gan no apmeklētājiem, kuri ieradās pagājušajā gadā ar jau iepriekš sagatavotiem dzejoļiem un daži pat pārsteidza viesmīļus lasot dzeju. Pēc garās ziemas, tik ļoti gribās poētisko noskaņu - "Maksā ar dzejoli" - tas ir labs veids, lai ar saviem draugiem vai ģimenes locekļiem apmeklētu kafejnīcu, labi pavadītu laiku un sagaidītu ilgi gaidīto pavasari".
Runājot par šo pasākumu, Julius Meinl izpilddirektors, Marcel Löffler uzsver : No Vīnes kafijas kultūras, proti, īpašu radošu atmosfēru, kas valda tur, un līdz šai dienai tradīcijas parāda, kā dzejai var būt pozitīva ietekme uz mūsu emocijām. Padomājiet par visiem atklājumiem, visiem šedevriem, visām asajām debatēm, kas notika, izbaudot tasi kafijas - un varbūt jums rodas iedvesma sākt, kaut ko aizraujošu jūsu dzīvē?"
Šogad pasākumi notiek 1400 kafejnīcās, 36 valstīs, pirmo reizi Singapūrā un Nīderlandē.
Uzziniet, kā jūs varat piedalīties www.facebook.com/JuliusMeinlLatvia/l un www.meinl.lv, vai https://www.meinlcoffee.com/