Foto: Publicitātes attēls
Tūrisma operatora SIA "Tez Tour" apgrozījums pērn bija 18,734 miljoni eiro, kas ir par 14,5% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt tā peļņa saruka par 32% - līdz 309 520 eiro, liecina informācija "Firmas.lv".

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn uzņēmums lielāko vērību pievērsa jau esošo tūrisma virzienu attīstībai, nemainīgi saglabājot iespējami augstu sniedzamo pakalpojumu kvalitāti.

Viens no uzņēmuma būtiskākajiem notikumiem 2016.gadā bija jaunas tūrisma aģentūras atklāšana. Tāpat pērn tūrisma operators sāka nodarboties ar tūrisma eksportu. Vienlaikus ievērojami pieauga ekskursiju tūru programmas tādos virzienos kā Grieķija, Itālija un Vidusjūras reģiona austrumu daļu Turcijā.

Atbilstoši ziņojumam, aizvadītajā gadā "Tez Tour" paplašināja kūrortu ģeogrāfiju valstīs, uz kurām tika organizēti ceļojumi, kā arī viesnīcu izvēles portfeli papildināja jauni piedāvājumi. Turklāt, uzņēmumam sadarbojoties ar nacionālo aviokompāniju "airBaltic", pērn tika atklātas jaunas čarterlidojumu atpūtas programmas uz Rodas salu Grieķijā un Rimini Itālijā.

Tūrisma operators pagājušajā gadā lielu uzmanību veltīja ziemas programmu attīstīšanai un pilnveidošanai virzienos, kas saistīti ar kalnu slēpošanas kūrortiem - gan Austrijā, gan Itālijā. Pērn tika aptverti jauni kūrortu reģioni, piedāvājumā iekļautas jaunas viesnīcas, organizēti arī papildus lidojumi uz Zalcburgu gada nogales svētku periodā. Iepriekšminētais pasākumu kopums palīdzēja ievērojami palielināt tūrisma produktu pārdošanas apjomus.

"Tez Tour" arī turpmāk plāno attīstīt kalnu slēpošanas tūru uz Eiropu popularitāti un pieejamību ziemas sezonā, vienlaikus saglabājot tradicionālos pludmales atpūtas un izzinošā tūrisma ceļojumu piedāvājumus uz Ēģipti un Tenerifes salu Spānijā.

Ziņojumā norādīts, ka "Tez Tour" čarterlidojumu programmas 2016.gadā veiktas sadarbībā ar nacionālo aviokompāniju "airBaltic" un aviokompāniju "SmartLynx", kā arī citiem vadošajiem Eiropas aviopārvadātājiem.

Uzņēmuma turpmākā attīstība plānota atbilstoši izstrādātajai stratēģijai, kas vērsta uz uzņēmuma pārdošanas apjomu un tirgus daļas pakāpenisku palielināšanu, kas sasniedzama izstrādājot un piedāvājot tūrisma tirgū jaunus lidojumu, tostarp čarterlidojumu virzienus, jaunus kūrortus, viesnīcas, ekskursiju tūres, ekskursijas utt.

Iepriekšminēto mērķu sasniegšanai paredzēts īstenot "know-how" mārketinga aktivitātes, tostarp reklāmu, pielietot jaunas, mūsdienīgas informācijas tehnoloģijas ceļojumu rezervēšanas-pārdošanas jomā, kā arī īstenot dažādas lojalitātes akcijas, seminārus un citus pārdošanu veicinošus pasākumus.

Vadība informē, ka 2017.gadā "Tez Tour" piedāvās tūristiem rezervēšanai vairāk nekā 500 viesnīcas, daudzpusīgu ekskursiju programmu, kā arī lidojumu programmu sadarbībā ar vadošajām aviokompānijām.

Tūroperators plāno palielināt tūrisma plūsmu ne tikai no Latvijas, bet arī uz Latviju ne vien vasaras sezonā, bet arī visa gada gaitā, jo tieši tūristu plūsmas sezonalitāte līdz šim ir bijusi viena no galvenajām uzņemošā tūrisma problēmām.

Ziņojumā teikts, ka uzņēmuma vadība 2017.gadā paredzējusi arī izmantot Latvijas pozitīvo tēlu, kā arī savu spēju sniegt tūrisma pakalpojumus, kas atbilst patlaban tūristu galvenajām prasībām attiecībā uz atpūtu, kas skar ceļošanas drošību, piedāvājumu ekonomiskumu un to daudzveidību.

Vasaras sezonā "Tez Tour" plāno klientiem piedāvāt jaunu kūrorta galamērķi Sicīlijas salu Itālijā.

"Tez Tour" 2015.gadā strādāja ar 21,905 miljonu eiro apgrozījumu un peļņu 455 248 eiro apmērā.

"Tez Tour" reģistrēta 2002.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2846 eiro. Tā 100% daļu pieder Luksemburgā reģistrētajai kompānijai "Azimuth Investments S.A.", liecina "Firmas.lv" informācija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!