Vai "BMW i3" elektromobilis ir īsts BMW, to jaunākajā "Dāvis testē" sižetā centās noskaidrot LTV žurnālists Dāvis Valdnieks. Jau pašā sākumā Dāvis atzīst, ka "BMW i3", pēc viņa domām, ir visneglītākais BMW, bet vai pārējais spēs pārliecināt Dāvi?

Lai izmēģinātu "BMW i3" elektromobili, Dāvis brauca gan pa mežu, gan pilsētu. Tāpat viņš mēģināja pārliecināties par šī elektromobiļa izdaudzināto dinamiku. Pats autoražotājs apgalvo, ka paātrinājumā no vietas līdz 50 km/h "BMW i3" ir ātrāks pat par sportisko "M3". Izaicinājumam uz dragreisu atteica kāds Rīgas ielās satikts "Audi S4" autovadītājs, bet benzīntankā uzrunātais "BMW M3" (E46) vadītājs bija gatavs bez liekas pierunāšanas.

Kāds bija šāda dragreisa rezultāts un kādi ir Dāvja Valdnieka secinājumi par "BMW i3" elektromobili, skaties sižetā!

Vēl Dāvis novērtēja to, ka ar elektromobili drīkst braukt pa sabiedriskā transporta joslām un akumulatoru uzlāde ir ļoti lēta. Tāpat elektromobiļa gadījumā ir izdevīgi, ka par šādiem auto nav jāmaksā reģistrācijas maksa CSDD un ikgadējais transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis.

"BMW i3" aprīkots ar elektromotoru, kas attīsta 170 zirgspēku jaudu un konstantu 250 ņūtonmetru griezes momentu. Par papildus samaksu pieejams 650 kubikcentimetru motocikla dzinējs, kas attīsta 34 ZS. Tas paredzēts tikai akumulatoru uzlādei un tādējādi ļauj nobraucamo distanci palielināt līdz 300 km.

No vietas līdz 100 km/h "BMW" elektromobilis paātrinās 7,2 sekundēs, bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 150 km/h atzīmes.

Sižetā redzamais "BMW i3" tika iegādāts par 48 tūkstošiem eiro.

Šobrīd gan BMW ir jau prezentējis "i3" modernizēto versiju, kura ieguvusi arī sportisko versiju "S".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!