Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Audi" oficiāli atklājusi jaunās paaudzes universāli "A6 Avant". Automobilis ieguvis jaunu dizainu, ietilpīgāku salonu, kā arī daļējo hibrīda sistēmu un piestūrējošo šasiju.

Jaunais "Audi A6 Avant" ir 4,94 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,47 metrus augsts. Tā interjers ir vēl lielāks nekā iepriekšējam modelim. Tas pārspēj konkurentus ar plašu vietu elkoņiem gan priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar vietu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem. Neskatoties uz sportiskajām līnijām, jaunais "A6 Avant" saglabā iepriekšējā modeļa plašo bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījums nodrošina 1050 milimetru iekraušanas platumu un 565 litru tilpumu, taču tas tiek palielināts līdz 1680 litriem, kad tiek noliektas sēdekļu atzveltnes.

"A6 Avant" aprīkots ar daudzpusīgu drošības sistēmu pakotni, tostarp apgaismes tehnoloģiju, vadītāja asistentu sistēmām un pasīvās drošības sistēmu. LED priekšējās gaismas ir iekļautas "Audi A6 Avant" standarta aprīkojumā. Kopā ir pieejamas trīs versijas, no kurām "HD Matrix LED" ir papildaprīkojuma augstākā izvēle.

Domājot par autovadītājiem un gājējiem, "Audi A6 Avant" nodrošina plašu autovadītāja asistentu sistēmu klāstu, kas sadalīts "City" un "Tour" pakotnēs. Papildu standarta ārkārtas bremzēšanas asistentam "Audi Pre sense front", autovadītāja asistentu sistēmas nodrošina arī adaptīvo kruīza palīgu ar sašaurināta ceļa asistentu. Tas atbalsta garenisku un sānisku kontroli intensīvā satiksmē līdz pat pilnīgai automašīnas apturēšanai un braukšanas ātrumam līdz 250 km/h, autovadītājiem palīdzot ar paātrināšanos un bremzēšanu.

Lai asistenta funkcija būtu pēc iespējas efektīvāka, adaptīvais kruīza palīgs ņem vērā ātruma ierobežojumus, līkumus, apkārtceļus un, ja aktivizēta navigācija, arī pagriezienus kā daļu no kruīza kontroles funkcijas.

Ārkārtas asistents pastiprina drošību, atpazīstot brīžus, kuros autovadītājs nespēj rīkoties, un sniedzot vizuālus, akustiskus vai taktilus brīdinājumus. Ja autovadītājs nereaģē, tad sistēma pārņem vadību, ieslēdz avārijas signālu un automātiski apstādina "A6", paliekot savā joslā.

Visi dzinēji standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējo hibrīda sistēmu, kas vēl vairāk uzlabo komfortu un efektivitāti, un var samazināt degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos. Siksnas piedziņas ģeneratora starteris, kas ir MHEV sistēmas pamatā, bremzēšanas laikā spēj atgūt līdz pat 12 kW ar 48V sistēmu un novada elektroenerģiju atsevišķā litija jonu akumulatorā. Ar izslēgtu dzinēju jaunais "Audi A6 Avant" spēj braukt ātrumā no 55 līdz 160 km/h, bet "Start-stop" sistēma ieslēdzas jau pie 22 km/h.

"Audi" izvēles komplektācijā piedāvā dinamisko visu riteņu stūrēšanu, kas padara "A6 Avant" vēl manevrētspējīgāku. Ātrumā līdz 60 km/h aizmugurējie riteņi spēj pagriezties līdz pat pieciem grādiem pretējā virzienā. Tas samazina apgriešanās apli pat par vienu metru – līdz 11,1 metram.

Klientiem tiek piedāvāta četru piekares variantu izvēle – standarta tērauda atsperu piekare, sporta piekare, piekare ar amortizatoru kontroli un adaptīvā gaisa piekare arī ar kontrolējamiem amortizatoriem. Papildus amortizatoriem un gaisa atsperēm, elektroniskās šasijas platforma (ECP) arī kontrolē dinamisko visu riteņu stūrēšanu un uzlaboto sporta diferenciāli, kas aktīvi pēc nepieciešamības sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem ātras līkumu izbraukšanas brīžos.

Gandrīz visas funkcijas autovadītājs var izpildīt uz diviem lieliem ekrāniem jaunā "Audi A6 Avant" MMI skārienjūtīgajā vadības konceptā. Autovadītājs kontrolē izklaides un informācijas sistēmu un navigāciju augšējā ekrānā, kura izmērs ir 10,1 collas pa diagonāli, ja ir uzstādīta "MMI Navigatio plus" sistēma. Zemāk novietotais 8,6 collu ekrāns tiek izmantots klimata kontrolei, komforta funkcijām un teksta ievadei.

"MMI Navigation plus" informācijas un izklaides sistēma ir augstākā līmeņa aprīkojums, ko klienti var pievienot "Audi A6 Avant" komplektācijai. Šīs sistēmas datu pārraides modulis atbalsta "LTE Advanced" standartu un integrē "Wi-Fi" pieejas punktu. Navigācijas sistēma atpazīst autovadītāja uzstādījumus, balstoties uz iepriekšējiem ceļojumiem, un no šīs informācijas ģenerē noderīgus ieteikumus. "Audi Connect" portfelis piedāvā vairākus tiešsaistes pakalpojumus, tostarp "Car-to-X" pakalpojumus. Izvēles "Audi Connect" sistēma atslēdz un aizslēdz jauno "A6 Avant", izmantojot "Android" viedtelefonu, savukārt "myAudi" aplikācija savieno automašīnu ar tās īpašnieka viedtālruni.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!