Foto: LETA
Latvijā skatītākais konsolidētās televīzijas kanāls šā gada jūnijā bija LTV, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%, liecina pētījumu kompānijas "Kantar TNS" dati.

Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%, savukārt trešais skatītākais bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,7%.

LTV un LNT skatīšanās laika daļa pieauga par 0,1 procentpunktiem salīdzinājumā ar maiju, bet TV3 pieauga par 0,2 procentpunktiem.

Kanālam "RTR Planeta Baltija" jūnijā veltīti 6,6%, kanālam "PBK" – 6,3%, kanālam LTV7 –5,9%, kanālam "NTV Mir Baltic" - 5,8% un kanālam "REN TV Baltic" veltīti 3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanāla "Dom Kino" skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanālam 3+ – 2,3%, kanālam TV6 – 2,1%, kanālam "RīgaTV 24" – 1,6%, kanālam TNT – 1,5%, kanālam STV – 1%, bet kanālam "Kanāls 2" veltīti 0,9% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Kanāliem "CTC Baltija" un "360TV" katram veltīti 0,7%, kanāliem "Pjatnica International" un "Re:TV" – 0,6%, kanāliem "Discovery Channel", "Kidzone TV" un "TNT4 International" – 0,5%, bet kanāliem "National Geographic Channel", "Nickelodeon", "Fox" un "Fox Life" katram bija veltīti 0,4% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Kanālam "Sony Channel" veltīti 0,2%, kanāliem "Best4Sport TV", "Sony Turbo" bija veltīti 0,1% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

"Kantar TNS" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norādīja, ka, jau maijā, salīdzinot ar aprīli, visvairāk skatīšanās laika daļa bija pieaugusi kanālam LTV7, kurā bija skatāmas pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā. Arī jūnijā, salīdzinot ar maiju, visvairāk skatīšanās laika daļa augusi kanālam LTV7, kurā tika pārraidīts pasaules meistarsacīkstes futbolā.

Tostarp skatītāko konsolidētās televīzijas programmu pirmās sešas vietas ieņem futbola spēļu pārraides. Skatītākā jūnijā bija pasaules meistarsacīkšu spēle starp Krieviju un Ēģipti, kuru vēroja vidēji 7,2% jeb 136 400 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Kopā programmu top 20 iekļuvušas desmit pasaules meistarsacīkšu spēles futbolā.

Televīzijas auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no televīzijas satura saņemšanas veidiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!