Bemhens norādīja, ka dažkārt cilvēki samaksā par braucienu, taču biļeti no konduktora nepaņem, kas rada iespēju to pārdot vēlreiz. Tādēļ "Rīgas satiksme" plāno rīkot izskaidrojošu kampaņu par nepieciešamību, maksājot par braukšanu, obligāti saņemt biļeti.
Uzņēmumā jau aptuveni pusgadu darbojas arī Iekšējās kontroles dienests, kas pārbauda "Rīgas satiksmes" darbinieku rīcību, arī to, vai konduktori nepārdod pasažieriem jau lietotas biļetes.
Dienesta darbinieki regulāri veic pārbaudes tajos autobusu reisos, kuros ir par plānotajiem mazāki ieņēmumi. Bemhens pastāstīja, ka biežāk mazāki ieņēmumi, nekā plānots, ir "Ikarus" midibusos, kuros pasažieriem biļetes pārdod vadītājs, nevis konduktors, kā tas ir lielajos autobusos.
"Zaķu" un negodprātīgu darbinieku dēļ negūtie ienākumi "mums ir ļoti sāpīgs jautājums," atzina Bemhens, uzsverot, ka, nodrošinot plānoto ieņēmumu izpildi, uzņēmums nebūs spiests paaugstināt tarifus par rīdziniekiem sniegtajiem pakalpojumiem.