Ausekle norādīja, ka bērnu uzticības tālruņa darbinieki runā ar zvanītāju un cenšas atturēt no pret sevi vērstas vardarbības. Ja bērns jau ir sevi savainojis, uzticības tālruņa dalībnieki mudina viņu sazināties ar mediķiem vai arī zvana neatliekamajai palīdzībai paši.
Kopumā pirmajā darbības gadā bērnu uzticības tālrunis saņēmis 20 217 zvanus, 2003.gadā - 80 337 zvanus, 2004.gadā - 84 358 zvanus, bet šogad līdz maija sākumam saņemti 16 613 zvani. Šogad zvanu skaits samazinājies, jo sarunu ilgums audzis līdz pat 20-30 minūtēm, tādējādi ne visi zvanītāji var sazvanīt uzticības tālruni, sacīja Ausekle.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit