Mobilo telekomunikāciju operators "Tele2" kādai privātpersonai netīšām piešķīris "Parex bankas" SMS bankas tālruņa numuru.
Galu galā visas klientu sūtītās īsziņas SMS bankai saņēmusi šī privātpersona, informēja "Parex bankā".

Bankas Korporatīvo komunikāciju un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Antra Laumane teica, ka bankas un operatora pārstāvji tikušies, lai risinātu situāciju, un izdevies vienoties, ka "Tele2" novērsīs šo kļūdu.

"Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis sacīja, ka tikšanās laikā piedāvāti vairāki rūpīgi izstrādāti iespējamie situācijas risinājumi. Viņš piebilda, ka vienošanās panākta un situācija visdrīzākajā laikā tiks atrisināta.

Pēc Laumanes teiktā, pārpratums radies, jo "Tele2", pārejot no septiņzīmju uz astoņzīmju numerāciju, nebija pamanījis, ka numurs jau aizņemts, un pārdevis to privātpersonai.

Privātpersona ar pretenzijām vērsusies "Tele2", kas piedāvājis piešķirt citu numuru.

"Parex bankai" pagaidām paliks pašreizējais SMS bankas numurs. Tomēr banka apsver iespēju astoņzīmju numuru mainīt uz četrzīmju numuru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!