Līdzekļi kampaņai tika piešķirti no Valsts autoceļu fonda.
Šīs kampaņas mērķis bija un ir mainīt cilvēka uzvedību, paradumus un tas ir panākams tikai ilgstošā procesā, skaidroja SM. Tā kā kampaņa noslēdzās 31.augustā, pašreiz vēl pāragri spriest par tās rezultātiem.
Šādas kampaņas atkārtota organizēšana atkarīga no tā, vai šī problēma joprojām būs aktuāla arī nākotnē, piemēram, nesamazināsies ceļmalās savākto atkritumu daudzums.
Jau ziņots, ka kampaņu veidos Ērikam Stendzeniekam piederošā reklāmas aģentūra "Zoom!" un tajā tika izmantots šīs aģentūras radītais Cūkmena tēls.
Kā ziņots, šogad Latvijas ceļmalās savākti 9000 kubikmetru atkritumu, kas valstij ir izmaksājis 350 000 latu.
"Katram autobraucējam, kas izmet atkritumus ceļmalās, klāt nolikt policistu nevar, tāpēc visreālākais veids, kā cīnīties, ir ar reklāmu palīdzību mainīt sabiedrisko domu. Kampaņas reklāmas būs vērojamas televīzijā, radio un reklāmas stendos," iepriekš sacīja SM valsts sekretārs Jānis Maršāns.
Kampaņas atklāšanā augusta vidū tika paziņoti arī visvairāk balsis ieguvušie, piemēslotākie Latvijas ceļu posmi.
Latgalē par tādu atzīts ceļš no Ludzas līdz Zilupei, kur jau gadiem desmitiem kilometru garā rindā kravas automašīnu vadītāji gaida izbraukšanu uz Krieviju, Vidzemē - Vidzemes šosejas posms no Inčukalna līdz Siguldai, Kurzemē - ceļš no Talsiem līdz Ķesterciemam, bet Zemgalē - "Via Baltica" posms no Bauskas līdz Grenctālei.