Visa Daugavas šķērsojuma projekta pirmā kārta, kurā ietilpst arī paša tilta, kā arī estakāžu pāri Krasta un Maskavas ielai projektēšana un izbūve, izmaksās 85,5 miljonus latu, neieskaitot iepriekšējo gadu inflāciju un kredītprocentus.
Finanšu kredīts projekta 1. kārtas īstenošanai ņemts uz 20 gadiem ar fiksēto procentu likmi 6,43 %.
Daugavas Dienvidu šķērsojuma projekts sadalīts 3 būvniecības kārtās. 1.kārtā, kuras būvniecību uzrauga Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, tiek uzbūvēts tilts un nobrauktuves no tā, 2. un 3. kārtā, kuru uzrauga Rīgas domes Satiksmes departaments, tiks izbūvēti pievedceļi pie tilta, kuru kopējais garums sasniedz astoņus kilometrus.
Otrdien Latvijas internetā tika izveidota mājas lapa, kas veltīta Dienvidu tilta izmaksām, un kurā tiek pieļauts, ka tilts būs dārgākais pasaulē. Lapas autori norāda, ka "Latvijas nodokļu maksātājiem par tilta, pievadceļu sistēmu būvniecību un kredītu (pirmā un otrā kārta - 3,5 km) jāsedz 567 700 000 latu". No šīs summas tilta un pievadceļu izbūve izmaksā 290 miljonus latu, bet ilgtermiņa kredīta atmaksa - 270 miljonus latu.
Analīzes autori salīdzina Dienvidu tilta izmaksas ar Ķīnas "Sutong Bridge" jūras tilta cenu, norādot, ka Dienvidu tilta viena tekošā metra izmaksas ir 135 121 lats, bet Ķīnas jūras tilta tekošā metra izmaksas 20 639 lati.