Masu medijos šaubas par minētā konkursa norisi radījis fakts, ka projekta "e-Rīga" mārketinga vajadzībām paredzētie līdzekļi lēšami ap divarpus miljoniem latu, kas ir ļoti liela summa šādam mērķim, kā arī tas, ka šāda apjoma konkursā piedalījusies tikai viena firma - CMS, kas arī kļuva par uzvarētāju.
Šogad CMS "e-Rīgas" popularizēšanai plānojusi iztērēt 101 tūkstoti latu, taču pagaidām vēl nav skaidrs, cik naudas šim mērķim tiks piešķirts, jo katru gadu kampaņas izmaksas paredzēts saskaņot ar pilsētas budžetu. Tādēļ pilsētas pārstāvji uzsver, ka mārketinga aktivitātes patiesībā var izmaksāt mazāk par divarpus miljoniem, kas esot maksimālā summa. Paredzamais projekta ilgums ir četri gadi.
"E-Rīga" projekts paredz jaunas Rīgas pašvaldības mājas lapas izveidi, elektronisko dokumentu aprites ieviešanu pašvaldībā, biznesa atbalsta projektus u.c.