Valsts kancelejas Komunikācijas departamenta vadītāja Ieva Aile portālam "Delfi" stāsta, ka šāds, visaptverošāks saziņas veids ar sabiedrību, jau agrāk kā viens no vairākiem punktiem bijis oficiāli apstiprināts valdībā. Šobrīd tiek aktīvi realizēts agrāk pieņemts plāns.
Turklāt Latvijas valsts pārvalde, salīdzinājumā ar pārējo pasauli, šajā ziņā vēl esot "bērnu autiņos". Piemēram, ieejot Baltā nama mājas lapā, uzreiz var pamanīt norādes, kur interesents var aplūkot dažādas sociālās reklāmas un klipus, kurus Baltais nams veidojis.
Aile uzsver, ka sociālo saziņas interneta tīklu galvenā priekšrocība ir tas, ka interesents, neatkarīgi no savas atrašanās vietas, laika un plašsaziņas līdzekļa var aplūkot sev interesējošos klipus vai iegūt citu informāciju. Piemēram, twitter.com Valsts kancelejas jaunumiem seko 462 personas. Savukārt blogu "piedaliesreforma.blogspot.com" jau tagad ir apmeklējuši 6500 interesentu.
Viņa zināja teikt, ka sociālās saziņas tīklus izmanto arī Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrija, Finanšu ministrija, Vides ministrija, Ārlietu ministrija u.c. Portāls "Delfi" atrada, ka twitter.com izmanto arī Rīgas Pašvaldības policija, kas tur ievieto materiālus par to, kā tā ķer noziedzniekus un daudz aprunātos ārzemju tūristus.
Aile uzsver, ka sociālo saziņas tīklu izmantošana neprasa jaunus līdzekļus no iestādes budžeta. Šis pienākums ir kā papildus darbs jau iestādē strādājošam darbiniekam.