VK atklājusi, ka NBS pretmīnu kuģu iegādes procesā nelietderīgi izlietoti vismaz
501 577 latu, savukārt, ieviešot jauno lauka formas tērpu, ir pieļauts nepamatots izgatavojamo izstrādājumu sadārdzinājums par vismaz 725 834 latu.
AM nav izstrādājusi vienotu politiku valsts militāro iepirkumu jomā un nav izveidojusi racionālu militāro iepirkumu sistēmu. Piemēram, lai gan informācija par NBS bruņojuma un munīcijas iegādi ir konfidenciāla un aizsargājama, AM NBS bruņojuma iegādēm Ministru kabinetā ir ierosinājusi atklātu iepirkuma metodi, savukārt NBS formas tērpu sastāvdaļu, tai skaitā zābaku, iegādei piemērots normatīvajos aktos noteiktais izņēmuma gadījums, nosakot šādu iepirkumu par būtisku valsts interešu aizsardzībai.
NBS centralizētajiem iepirkumiem līdz 2009.gadam nav izmantotas NATO uzturēšanas un apgādes aģentūras (NAMSA) piedāvātās iespējas.
AM ir pieļāvusi, ka bez pietiekama pamatojuma nepieciešamajiem apjomiem NBS karavīru individuālā ekipējuma un bruņojuma modernizācijas ietvaros noslēgti ilgtermiņa līgumi kopsummā vismaz par 46,5 miljoniem latu.
Aizsardzības ministrijā nav izveidota NBS spēju attīstības projektu uzraudzības sistēma, kā rezultātā bez pietiekama izvērtējuma un nenosakot nacionālās prioritātes, ir akceptēti Nacionālo bruņoto spēku ierosinātie attīstības projekti un uzņemtas ilgtermiņa saistības, radot finansiālo saistību izpildes risku.
Par revīzijā konstatētajiem pārkāpumiem VK ir informējusi tiesībsargājošās iestādes.
Revīzija par NBS tehniskā nodrošinājuma un apgādes sistēmas darbības efektivitāti un likumību veikta par laika posmu līdz 2009.gada 30.aprīlim.