Mājaslapu vērtēšanai tika izvirzīti 45 kritēriji. No trīsdesmit pašiem svarīgākajiem kritērijiem pusei neatbilst 14 no 26 pilsētu mājaslapām.
Pētījuma autori pozitīvi vērtē faktu, ka interneta adresēs, kurās ir rajonu pilsētu nosaukumi, atrodamas pilsētu mājaslapas.
Kā negatīvs aspekts minēta milzīgā mājaslapu satura, īpašnieku un strukturālā atšķirība. Šīs situācijas risināšanai būtu nepieciešama valsts regulatīva iniciatīva, nosakot, kam ir tiesības lietot mājaslapu ar pilsētas nosaukumu un kāda informācija tajā jāievieto, uzskata pētnieki.
Pašreizējais apskatīto mājaslapu saturs nav vērsts uz ārvalstu tūristu piesaisti, jo informācijas svešvalodās ir salīdzinoši maz.
Izpētot mājaslapu dizainu, māksliniecisko noformējumu un informācijas izklāstu, pētījuma autori secinājuši, ka katrs mājaslapas veidotājs ir meklējis savu izpausmes veidu, taču lapu milzīgā dažādība rada haotisku iespaidu. Iespējams, ir nepieciešams apsvērt vienotu standartu izstrādi, norāda LIA pārstāvji.
Lai turpinātu uzlabot informatīvo situāciju Latvijas internetā un pilnveidotu interneta saturu latviešu valodā, mājaslapu uzturētājiem būtu jārūpējas par lapas satura atjaunošanu un aktualizēšanu.
Pētījums tapis sadarbībā ar tirgus pētījumu un konsultāciju uzņēmumu SIA "Euro Data".
LIA ir dibināta 2000.gada augustā. Tajā apvienojušies Latvijas uzņēmēji, kas darbojas interneta pakalpojumu sfērā. LIA pārstāv 35 lielākos šīs nozares uzņēmumus.