Norēķināšanās par braucienu Liepājas tramvajā ar SMS kļūst arvien populārāka. Mēneša laikā, kopš pakalpojums tiek piedāvāts, šādā veidā nopirktas jau 3027 biļetes (vidēji 70 biļetes dienā).
Jauno iespēju atzinīgi vērtē aptaujātie pasažieri. "Tagad talons nav jāpērk iepriekš, vai arī jāapgrūtina tramvaja vadītājs, kabatā nav jātur sīknauda," stāsta Ritvars, Liepājas Pedagoģijas akadēmijas students. "Tāpat jau mēs mobilo ņemam līdzi vienmēr un visur, ir forši, ja to var izmantot arī biļetes iegādei," piebilst Sandra, kura ar tramvaju pārvietojas ikdienā.

Lai Liepājā iegādātos tramvaja biļeti, atliek tikai nosūtīt noteikta satura īsziņu. Tūlīt tiek saņemta atbildes īsziņu ar virtuālās biļetes numuru un derīguma termiņu.

Pakalpojuma sniedzējs "Liepājas Tramvajs" uzskata, ka šādas norēķinu sistēmas ieviešana Liepājā ir veiksmīga. "Pakalpojums darbojas kopš 12. septembra, un līdz šim nav bijusi neviena tehniska problēma, nav saņemta neviena sūdzība ne no pasažieriem, ne no biļešu kontrolieriem," informēja Liepājas Tramvaja vadītājs Aigars Puks.

Pakalpojuma tehnisko pusi nodrošina CiTYCREDiT, kas ir elektroniska norēķinu sistēma, kas sniedz iespēju jebkuram mobilā tālruņa lietotājam veikt maksājumus ar sms vai internetā. Pakalpojumu sniedzējiem un preču tirgotājiem CiTYCREDiT piedāva ērtu un vienkāršu veidu, kā pieņemt maksājumus interneta vidē un ārpus tās. CiTYCREDiT nodrošina arī autostāvvietu apmaksu un transporta biļesu iegādi ar īsziņu. Plašāka informācija www.citycredit.lv.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!