"Ekonomikas uzplaukuma dēļ turīgu cilvēku skaits Ķīnā palielinās ļoti strauji," norādīja Hugeverfs.
Luksusa preču cenas Ķīnā gada laikā līdz 2007.gada februārim palielinājās par 8,7%, salīdzinot ar patēriņa preču cenu palielināšanos par 3,5%.
Tādējādi Šanhajā 372 kvadrātmetru platas villas cena pieauga par 18,6% - līdz 2,5 miljoniem dolāru (1,3 miljoniem latu).
Luksusa preču ražotāji novērojuši vairāku Ķīnas iedzīvotāju bagātības vairošanās tendenci, kā arī prestižo preču augošo popularitāti, un plāno gūt no tā peļņu.
Šveices luksusa preču ražošanas uzņēmums "Compagnie Financiere Richemont SA", kam pieder pasaulē slavenais pulksteņu un juvelierizstrādājumu zīmols "Cartier", plāno līdz 2008.gada martam atklāt Ķīnā 25 jaunus veikalus, bet Francijas kompānija "Hermes International" gatavojas tuvāko piecu gadu laika periodā trīskāršot savu veikalu skaitu Ķīnā - līdz 25.
Vienlaikus ārvalstu bankas, tādas kā "Citigroup" un "BNP Paribas" izveidojušas Ķīnas struktūrvienības, kuru mērķauditorija ir klienti, kuri ir spējīgi investēt vienu miljonu dolāru vai vairāk. Šajā segmentā darbību izvērš arī Ķīnas bankas "Industrial and Commercial Bank of China" un Ķīnas otrā lielākā banka "Bank of China".