Šobrīd autoinspektoru skaits Ukrainas trasēs pieaudzis līdz sešiem tūkstošiem cilvēku, un īpaši daudz viņu ir Kijevas centrālajās ielās, kur limuzīnu skaits ir visaugstākais. Inspektori kukuļus vairs neņem, jo piemaksa par satiksmes noteikumu pārkāpēju aizturēšanu tagad ir 5-8 reizes augstāka par iepriekšējo.
Lucenko strādā arī pie jaunas soda punktu sistēmas ieviešanas, saskaņā ar kuru, nobraucot, piemēram, no Kijevas līdz Odesai (apmēram 490 kilometrus) būs iespējams zaudēt autovadītāja apliecību. To varētu izdarīt, saņemot 30 soda punktus: nepiesprādzēta drošības josta – 2 punkti, nesaskatāma numura zīme – 7 punkti, ātruma pārsniegšana par 50 km/h vai nepareiza dzelzceļa pārbrauktuves šķērsošana – 10 punkti utt.
No vienas puses, Kijevā praktiski izzudušas tādas parādības kā braukšana pa pretējo joslu vai ielas šķērsošana pie sarkanās gaismas, raksta www.izvestija.ru, taču Ukrainas interneta portālos parādās ziņas par arvien pieaugošu inspektoru patvaļu – tiek sodītas tikai dārgās automašīnas, īslaicīgi mainītas ceļa zīmes, gājēji, kas stundām ilgi nolikuši vienu kāju uz "zebras", lai inspektori varētu sodīt garām braucošās automašīnas.