Pk, 22. novembris
Aldis, Alfons, Aldris
Kontakti
Reklāma
Ziņas
Bizness
Life
Sports
Kultūra
Auto
Tasty
Delfi TV
Delfi
Jaunākais
Abonē
Podkāsti
Kantar
'Stāsts par nākotnes ambīcijām'. Kāpēc zīmols 'ViVi' un jaunie vilcieni ienāca vienlaikus
Atrast mūža mīlestību, taupīt, ceļot – iedzīvotāju svarīgākās apņemšanās 2024. gadā
Tautiešiem grūti iet ar uzsmaidīšanu citam, secināts aptaujā
Hokejs, futbols vai Porziņģis? Kurus Latvijas sporta mirkļus patiesi pamana citur pasaulē
(1)
Ietaupīt laiku un naudu! Kā pasaule atkal iemīl mikroviļņu krāsnis
Marijus Valds Kirstuks: Dzērienu ražošanā ilgtspēja kļūst par noteicošu tirgus prasību
Vairumam cilvēku bez citu palīdzības ir grūti sevi finansiāli nodrošināt, rāda pētījums
(2)
Martā skatītākais televīzijas kanāls bija TV3
(1)
Var nopirkt lielas nepatikšanas: iegādājoties bezvadu ierīces, jābūt uzmanīgiem
'Hibrīddarbs': lielāka apmierinātība vai komandas gara zaudēšana?
Guntars Traubergs: Dumpinieciskums un mediji. Vai tas ir savienojams?
Lai taupītu, plāno atteikties no luksusa precēm un izklaides, atklāj aptauja
Diskriminācija darba vidē ietekmē labklājību, akcentē eksperti
Raimonds Rudzāts: 10 iemesli, kāpēc izzudis hokeja 'pavasara trakums'
'Kantar' pētījums: Latvijas Olimpiskā komiteja ir atpazīstamākā sporta organizācija Latvijā
Liela daļa Latvijas iedzīvotāju pēdējā mēneša laikā izjutuši miega traucējumus
Jekaterina Macuka: Mani dati – mans zelts digitālajā laikmetā
Daina Škuškovnika: Pandēmijas ietekmē pieaug darbinieku nemateriālās motivācijas nozīme
Pērn skatītākais televīzijas kanāls bija LTV1
Aptauja: Iedzīvotājiem trūkst informācijas par nekustamā īpašuma attīstītāju plāniem
(1)
Jaunais 'lēti' mājokļu tirgū – 2000 eiro par kvadrātmetru
(29)
Iedzīvotāji biežāk izmanto viedā skaitītāja datus sava elektrības patēriņa analīzei
Gandrīz katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs tuvākā gada laikā plāno mainīt mājokli
(10)
'EHR mediju grupa' iegādājas radiostaciju 'Retro FM Latvija'
(1)
Dmitrijs Ņikitins: Jaunu iespēju dekāde patēriņa preču nozarē
Darbinieku dažādību atbalsta 31% Latvijas darba devēju
(2)
Lielākā daļa strādājošo ir apmierināti ar savu darba un personīgās dzīves līdzsvaru
(21)
Bez atlīdzības un ar skaidru mērķi. Uzņēmēji labprāt atbalsta sociālās kampaņas
Noskaidroti pievilcīgākie darba devēji; studenti novērtē arī IT jomu
Baltijā populārākais zīmols – 'Google', Latvijā – 'Maxima'
(18)
1
2
1. lapa no 2