"Panorāmas" rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka iepriekš autovadītājs Aleksandrs strādājis firmā, kas nodarbojas ar radiācijas drošības sistēmām un atlaists tieši par braukšanas ātruma pārsniegšanu. Oficiālais atlaišanas iemels gan bijis paša šofera atlūgums.
Arī policija atzinusi, ka, pieņemot darbā šoferi, darba devējiem vajadzētu pieprasīt ziņas par amata kandidāta iepriekš izraisītajām avārijām.
Savukārt "Ecolines" vadība gan atbalstījusi šādu ierosinājumu, taču iebildusi, ka tas varētu būt pretrunā ar darba likumu.
LETA jau ziņoja, ka 31.decembra rītā notika traģiskākā autoavārija Latvijas vēsturē - uz šosejas Rīga-Rēzekne, pie Stirnienes, avarēja uzņēmuma "Ecolines" divstāvu pasažieru autobuss, kas kursēja maršrutā Maskava-Rīga.
Autobusā brauca 65 cilvēki: 62 pasažieri, divi šoferi un viena stjuarte. Deviņi cilvēki gāja bojā, bet vairāk nekā 30 tika ievietoti slimnīcās.
Patlaban daļa autobusa pasažieru devušies atpakaļ uz Maskavu.
Savukārt Autotransporta direkcijas uzsāktās pārbaudes starptautisko pasažieru pārvadājumu uzņēmumā "Norma-A", kas darbojas ar preču zīmi "Ecolines", kā arī citos lielākajos regulāro pārvadājumu uzņēmumos ilgs vismaz pāris nedēļas.