Diemžēl šobrīd jau ir par vēlu pārtraukt tilta būvniecību, jo tajā ir ieguldītas pārāk lielas summas. Projekta iesaldēšana šādā situācijā būtu pārāk sarežģīta, laikrakstam norāda Ārgalis.
Ārgalis joprojām ir pārliecināts, ka labākais pilsētas satiksmes problēmu risinājums būtu Ziemeļu šķērsojums, savukārt Dienvidu tilts no Rīgas centra novirzīs ne vairāk par 15% satiksmes plūsmas, raksta "Neatkarīgā". Pie tam, norāda Ārgalis, satiksmes situācijas uzlabojums pilsētas mērogā nebūs jūtams, kamēr netiks uzbūvēts Bauskas ielas gala izvads uz Ķekavas pusi. "Esmu ironizējis, ka viens mikrorajons nu varēs doties ciemos pie otra, taču tas nebūs tālu no patiesības," laikrakstam apgalvo Ārgalis.
Patlaban kopējās Dienvidu tilta būvniecības izmaksas lēšamas uz pusmiljardu latu. Tas, saskaņā ar ārzemju medijos sniegto informāciju, vairāk kā piecreiz pārsniedz, nekā Vācijā izmaksājusi 4,1 kilometru garā tilta starp cietzemi un Rīgenas salu, būve. Tas izmaksājis 88 miljonu latu (125 miljonus eiro) un tā būvē izmantotas 180 000 tonas betona un 22 000 tonnas dzelzs. Savukārt, pievedceļa, kas savienotu tiltu ar automaģistrāli A20, būve, saskaņā ar Vācijas Transporta, celtniecības un pilsētu lietu ministrijas datiem, izmaksājusi 165 miljonus eiro.
Laikraksts "Dienas bizness" ziņo, ka uz jautājumu, kā skaidrojama tik liela izmaksu starpība, Rīgas domes Satiksmes departaments atbildēja diezgan izvairīgi, minot, ka veicot šādu salīdzinājumu, jāņem vērā gan būvdarbu apjoms un sarežģītība un nepieciešamo apvedceļu izbūve būvniecības laikā. Tāpat būtu jānoskaidro vai norādītā summa [125 miljoni eiro] ir tīrās būvniecības izmaksas vai arī tajā ir iekļautas arī projektēšanas izmaksas, inflācijas koeficients un procentmaksājumi vairākus gadu desmitus ilgā laika periodā, kā arī tas vai tās ir tikai tilta, vai tilta un pievadceļu būves izmaksas.