
Izstrādājot produktu, kas ir pielāgots augošajam pieprasījumam pēc iedvesmojošas un kopības sajūtu radošas šokolādes patēriņa pieredzes, Nestlé prezentē jaunās KitKat tāfelītes Eiropas tirgū.
Ar 7,5 miljardu Šveices franku kopējo vērtību, tāfelītes ir otrais vispopulārākais šokolādes produktu formāts Eiropas šokolādes tirgū, un šī segmenta vērtība pēdējo divu gadu laikā ir pieaugusi par vairāk nekā 1,4 miljardiem Šveices franku.1
Plaši pazīstams kā produkts, kas nodrošina patērētājiem tik ļoti nepieciešamo atelpas brīdi ikdienas skrējienā, KitKat paplašina savu klāstu, piedāvājot produktus arī citām dzīves situācijām, piemēram, relaksējošai atpūtai mājās pēc garas darba dienas vai nedēļas nogalē.
KitKat jau šobrīd pieder plašs gardu šokolādes produktu portfelis. Ieviešot tirgū šīs tāfelītes, Nestlé izmanto zīmola ikonisko kraukšķīgo vafeli un piedāvā dažādu sajūtu pieredzi, papildinot to ar krēmīgiem pildījumiem un vizuāli pievilcīgu lāsumainas tekstūras šokolādi. Uzņēmuma mērķis ir KitKat zīmola vadošās pozīcijas nostiprināšana, vienlaikus apmierinot patērētāju mainīgās vēlmes.
"Ieskati patērētāju pieprasījuma tendencēs atklāj ievērojamas pildīto šokolādes tāfelīšu pievilcības uzlabošanas iespējas," sacīja Stefāno Agostini (Stefano Agostini), Nestlé konditorejas izstrādājumu departamenta Eiropas reģionālais vadītājs. "Jaunās KitKat tāfelītes maina salīdzinoši konservatīvā šokolādes tāfelīšu segmenta ierasto kārtību, padarot tās pievilcīgākas gados jauniem pircējiem, tādējādi veicinot izaugsmi. KitKat ir viens no uzņēmuma Nestlé vissekmīgākajiem zīmoliem. Mēs esam pārliecināti, ka, izmantojot zīmola atpazīstamību, mēs varam to sekmīgi paplašināt, ļaujot patērētājiem izvēlēties mūsu produktu jaunās situācijās un brīžos, lai izbaudītu atpūtas mirkli mājās, daloties šokolādē ar saviem tuvākajiem."
Jaunās KitKat šokolādes tāfelītes ir pieejamas trīs dažādos garšu variantos: dubultā šokolāde, lazdu rieksti un sāļā karamele.
Inovācijas patērētāju pieprasījuma apmierināšanai
Lai izstrādātu tāfelīšu gaisīgos un krēmīgos pildījumus un vizuāli pievilcīgo izskatu, Nestlé izmantoja sava Jorkā (Apvienotā Karaliste) esošā pētniecības un izstrādes centra darbinieku plašās zināšanas.
Luīze Bereta (Louise Barrett), Nestlé Jorkas konditorejas izstrādājumu pētniecības un izstrādes centra vadītāja, sacīja: "Šīs KitKat tāfelītes sniedz pilnīgi jaunu sajūtu pieredzi, ko nodrošina rūpīgi sabalansētās izejvielu proporcijas, kā arī patīkamais šokolādes virskārtas un gardo pildījumu atšķirīgo tekstūru kontrasts. Turklāt mūsu zināšanas par to, kā precīzi apvienot dažādas šokolādes masas, lai panāktu lāsumaino efektu, ir ļāvušas mums radīt patiesi pārsteidzošus rakstus, kas padara šo produktu vēl pievilcīgāku."
Stratēģiskas investīcijas un ražošanas paplašināšana
Lai nodrošinātu iespēju laist tirgū šo jauno produktu, Nestlé investēja 44,2 miljonus eiro savā KitKat rūpnīcā, kas atrodas Sofijā, Bulgārijā. Ražotne, kas tika atklāta 2024. gada novembrī, nodrošina iespēju saražot papildu 10 000–20 000 tonnu šokolādes eksportam uz 29 Eiropas valstīm, kā arī Kanādu un Dienvidāfriku. Šo investīciju rezultātā valstī ir izveidotas arī aptuveni 70 jaunas darba vietas. Kopumā uzņēmums ir ieguldījis aptuveni 100 miljonus eiro, paplašinot ražošanas jaudu trīs KitKat rūpnīcās Eiropas reģionā – Apvienotajā Karalistē, Bulgārijā un Vācijā.
Visa pamatā – ilgtspējība
Saskaņā ar Nestlé vispārīgajiem ilgtspējības mērķiem un uzņēmuma ieceri pilnībā nošķirt tā šokolādes ražošanā izmantotās kakao sastāvdaļas, jauno KitKat tāfelīšu izgatavošanā izmantotā kakao masa tiek iegūta tieši no uzņēmuma ienākumu paaugstināšanas programmā iesaistīto kakao audzētāju ģimenēm.
Šīs inovatīvās, uz ģimenes labklājības veicināšanu vērstās pieejas mērķis ir novērst kakao audzētāju ienākumu atšķirības un samazināt bērnu darba riskus, veicinot izmaiņas uzvedībā un atalgojot pozitīvās prakses gan mājsaimniecībās, gan audzētavās. Agrīnie KIT institūta 2024. gada pārskatā iekļautie rezultāti ir ļoti iepriecinoši un skaidri parāda to, ka jau pēc 18 mēnešiem ir novērojams ģimenes ienākumu pieaugums par 38%.
Turklāt KitKat ir apņēmies izmantot tikai ilgtspējīgus produktu iepakojumus, tādēļ jauno tāfelīšu iepakošanai tiek izmantoti ISCC sertificēti otrreizēji pārstrādātas plastmasas iepakojuma materiāli, gluži tāpat kā citiem KitKat produktiem visā Eiropā.
Šokolādes tāfelītes jau šobrīd ir pieejamas Apvienotajā Karalistē un, sākot ar 2025. gada februāri, būs pieejamas arī lielākajos Eiropas tirgos, tostarp Baltijas valstīs - Lietuvā, Latvijā un Igaunijā, kā arī Kanādā un Dienvidamerikā.
Jaunāki nekā jebkad
Jaunā produkta prezentācija sakrīt ar ikoniskā zīmola 90. dzimšanas dienas svinībām. Izgudrots Jorkā, 1935. gadā kā Rowntree's Chocolate Crisp, šis leģendārais produkts pēc dažiem gadiem tika pārsaukts par KitKat. Zīmols ar leģendāro saukli "Paņem pauzi… apēd KitKat" ir kļuvis par vispasaules fenomenu, diendienā atgādinot ikvienam, cik svarīgi ir uz mirkli apstāties.
1 Avots: COMIT Tool (Nielsen/IRI) – Chocolate Category – Period: MAT P09 2024, 25 Markets in the scope