Sadzīves ķīmijas ražotāja AS "Spodrība" pērn strādāja ar 3,16 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6,3% mazāk nekā 2016. gadā, savukārt uzņēmuma peļņa saruka 2,3 reizes un bija 118 862 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka pērn "Spodrība" turpināja attīstīties mājķīmijas, kosmētikas un "Eco" produktu virzienos. Izvērtējot pieaugušo patērētāju pieprasījumu pēc ekoloģiskiem produktiem, papildināta un pilnveidota arī "Eco Seal for Nature" produktu līnija. Pērn izveidota jauna produktu līnija arī sadarbībā ar "Latvijas balzamu".
Pagājušajā gadā uzņēmums atkārtoti saņēmis Eiropas Savienības (ES) oficiālo ekomarķējumu "EU Ecolabel", kas piešķirts uzņēmuma radītajai ekoloģisko produktu līnijai "Eco Seal for Nature". Sertifikāts apliecina, ka uzņēmuma radītā produktu līnija atbilst "EU Ecolabel" izvirzītajiem ekoloģiskajiem kritērijiem.
Pērn "Spodrība" piedalījusies airākās starptautiskās kosmētikas izstādēs Honkongā, Francijā, Somijā un Itālijā, paplašinot eksporta klientu loku. Šogad uzņēmums plāno turpināt ražošanas procesu pilnveidošanu, jaunu produktu izstrādi un attīstīt darbību kosmētikas jomā, uzstādot jaunu ražošanas līniju un jaunus produkcijas ražošanas reaktorus, teikts vadības ziņojumā.
2016. gadā "Spodrība" strādāja ar 3,372 miljonu eiro apgrozījumu un guva 272 569 eiro peļņu.
"Spodrības" pirmsākumi meklējami 1921. gadā Rīgā, savukārt 1960. gadā fabrikas ražotnes tika pārvietotas uz Dobeli. Kompānija "Spodrība" reģistrēta 1995. gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 625 686,6 eiro.