Kamēr "nupat kā no salona" izbraukušie elektroauto vajadzības gadījumā autoservisa meklējumos pārsvarā nonāk oficiālo dīleru prasmīgo mehāniķu rokās, tikmēr daļa mazliet vecāko elektroauto, kā arī daži jaunāki elektroauto ripo arī uz citiem servisiem – tiem, kas nav oficiāli dīlerservisi, bet kuru darbinieki spēj un nebaidās elektriskajiem spēkratiem ķerties klāt.
Iepriekš Auto asociācija ziņoja, ka pērn Latvija sasniegusi rekordu jaunu elektroauto reģistrācijas ziņā – 8,8% no kopējā reģistrētā jauno vieglo pasažieru automobiļu skaita, salīdzinot ar 6,4% vēl pirms gada. Līdz ar to arī servisa jautājums ik gadu kļūst arvien aktuālāks. Vai servisi ir gatavi uzņemt arī ar elektriskajiem dzinējiem aprīkotās automašīnas?
"Ja skatās uz elektroautomobili, tad, protams, lielākā, būtiskākā un visu mainošākā atšķirība ir enerģijas veids, kas darbina šos spēkratus, proti, tā ir elektrība, kas uzkrāta akumulatorā.