Pēc tam, kad transporta industrijā sākās masveida elektrifikācija, Eiropā ieradās Ķīnas ražotāji, kas ar savu auto tehniskajiem parametriem pārsteidza pat ekspertus. Plašsaziņas līdzekļos nereti raksta, ka ķīnieši iekaro Eiropu, taču skaitļi liecina par ko citu – eiropieši dod priekšroku nu jau laika pārbaudi izturējušām Dienvidkorejas markām.
Korejieši nostiprina savas pozīcijas
Pēdējos gados Eiropas auto tirgu patiešām ir pārplūdinājuši Ķīnas ražojumi – tagad to ir vairāk nekā ducis. Sākot ar BYD, "Geely" un "Great Wall Motors", kas nozares entuziastiem jau ir pazīstami nosaukumi, un beidzot ar "Xpeng", MG un "Nio". Ķīnas auto pārdošanas apjomi pieaug, taču Latvijā situācija ar tiem ir līdzīga kā ar elektromodeļiem. Šī brīža skaitļi liecina, ka tas ir tikai piliens jūrā.