Itāliešu superauto ražotājs "Ferrari" aizvadītajā gadā uz katru pārdoto automobili nopelnīja 118 tūkstošus eiro, liecina "Car Industry Analysis" apkopotā statistika, ņemot vērā autoražotāju operatīvās peļņas datus. Šis ir vislabākais rādījās visā autobūvē, tālu aiz sevis atstājot tādus "premium" zīmolus kā "Porsche" un BMW, kuriem realizācijas apjomi ir lielāki, bet peļņa uz katru pārdoto vienību mazāka.
Piemēram, lai nopelnītu tos pašus 118 tūkstošus eiro, "Porsche" nepieciešams pārdot vairāk nekā piecus automobiļus, BMW – 16, bet "Mercedes-Benz" – 17. Amerikāņu koncernam "General Motors" šādam peļņas apmēram ir jāpārdod 70 automašīnas, bet ķīniešu "Great Wall" – 415 vienības.
2023. gadā "Ferrari" nostiprināja savas līderpozīcijas luksusa segmentā un spēja realizēt 13 663 automobiļus par kopumā 5,97 miljardiem eiro. Turklāt katrs no pārdotajiem "Ferrari" automobiļiem kompānijai ienesis 118 tūkstošu eiro peļņu, kas ir par 25 600 eiro vairāk nekā 2022. gadā. Tik labiem rezultātiem pamatā ir jaunais apvidnieks "Ferrari Purosangue", kā arī flagmaņa hibrīds "SF90 Stradale".
Tomēr šogad "Ferrari" varētu uzstādīt jaunu peļņas rekordu, jo šogad gaidāmi trīs jauni modeļi. Pirmais – flagmaņa superauto ar hibrīda spēka agregātu un sešcilindru benzīna dzinēju, kas aizgūts no "296 GTB" modeļa. Otrs – pēctecis atmosfēriskā dzinēja "812 Superfast" modelim. Par trešo gaidāmo modeli pagaidām detalizētākas informācijas nav, tomēr nozares analītiķi pieļauj, ka runa varētu būt par kādu ekskluzīvu modeli "Monza" spīdstera stilā vai arī par kādu īpašu "Purosangue" apvidnieka modifikāciju.