Amerikāņu autobūves gigants "Ford" ar katru pārdoto elektromobili zaudē aptuveni 100 tūkstošus ASV dolāru, kas ir vairāk nekā paša elektromobiļa vērtība, aprēķinājusi aģentūra "Bloomberg".
Šī gada pirmajā ceturksnī "Ford" realizējis 20 tūkstošus elektromobiļu. Tā piedāvājumā pagaidām ir trīs simtprocentīgi elektriski modeļi – "Mustang Mach-E" apvidnieks, "F-150 Lightning" pikaps un "E-Transit" komercauto.
Pieprasījums pēc šiem modeļiem krītas, kas licis autoražotājam samazināt to izlaides apjomus un pārskatīt turpmāko elektrifikācijas stratēģiju. Rezultātā atlikta izlaide lielajam elektriskajam apvidniekam, kuram "Ford" rūpnīcā Kanādā ražošanā bija jānonāk 2025. gadā – tagad šis termiņš pārcelts ne agrāk kā uz 2027. gadu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit