Foto: Publicitātes foto

Liepājā ar vērienu tika atvērts sporta un izklaides centrs "Drift Arena". Jaunatvērtā arēna ir vairāk nekā 3500 kvadrātmetru liels izklaides centrs ar Latvijā radītu drifta triciklu "Wolftrike" arēnas centrā. Tā ir pirmā drifta arēna, kas kalpo kā koncepcijas apliecinājums (proof of concept) franšīzei, ar ko uzņēmums gatavojas iziet eksporta tirgos.

Drifts ir straujāk augošais autosporta veids pasaulē jau vairākus gadus. Tas saista miljoniem cilvēku pasaulē, jo ir ātrs, adrenalīna bagāts sporta veids. Pateicoties "Drifta Arēna" izstrādātajam konceptam, izbaudīt driftu var ne tikai profesionāli sportisti, bet ikviens, kuram tuvs ir ātrums un adrenalīns.

"Visiem zināms, ka autosports prasa lielus materiālos ieguldījumus, bet pateicoties mūsu izstrādātajam produktam, mēs sniedzam šādu iespēju ikvienam. Tagad aizraujošā drifta pieredze ir viegli apgūstama, pateicoties Latvijā izstrādātiem un pašu ražotiem drifta traikiem "Wolftrike". Arēna piedāvā lielisku izklaidi bērniem, jauniešiem, ģimenēm un darba kolektīviem, lai izbaudītu aizraujošus un adrenalīna pilnus brīžus," saka Klāvs Ašmanis, SIA "DA Liepāja" valdes loceklis.

Izklaides centra koncepts paredz iespēju izbaudīt virtuālo un fizisko drifta pieredzi."Drifta Arena" piedāvā drifta pieredzi ar īpašiem īres biznesam pielāgotiem drifta traikiem "Wolftrike", kā arī nodrošinot drifta un autosporta populārākās datorspēles "Playstation" stacijās. Nākotnē uzņēmums plāno uzstādīt arī reālus drifta auto simulatorus.

Jaunais izklaides centrs tapis sadarbībā ar Latvijas vadošiem uzņēmumiem, kas nodrošinājuši arēnas stilistiku un grafisko identitāti ("KID Design") un pilnu interjera koncepciju ("u-e-studio"). Uzņēmums lepojas arī ar Latvijā radītiem 180 gaismas ķermeņiem no "Vizulo", kas izgaismo tieši arēnas drifta trases daļu.

Uzņēmums neslēpj savas ambīcijas realizēt tāda paša veida arēnas arī citur pasaulē kā franšīzi. "Pamatā franšīzes biznesus Latvijā esam pieraduši pirkt, bet "Drift Arena" ir franšīze, ko pārdosim citās valstīs. Daudzu gadu laikā esam izstrādājuši biznesa konceptu, ko varam viegli mērogot pasaulē. Mums ir visi priekšnosacījumi – unikāls pašu radīts produkts "Wolftrike", veiksmīga un pārbaudīta biznesa pieredze septiņu gadu garumā Rīgā un Tallinā, dizaina koncepts, pilns mārketinga un pārdošanas atbalsts," komentē Ašmanis.

Uzņēmuma biznesa ambīcija ir 100 drifta arēnu atvēršana 10 gados pasaulē. Piedāvātais franšīzes biznesa modelis paredz 20-30% kapitāla atdevi gadā un paredzamās investīcijas vienas "Drift Arena" atvēršanai ir līdz pusmiljonam eiro.

"Drift Arena" apmeklētājiem bez drifta braucieniem apmeklētājiem pieejamas arī citas pieredzes – neliels "Wolftrike" muzejs, Latvijas vadošā drifta barucēja Nikolasa Bertāna ("NIK NAK Drift") garāža ar īstu drifta auto, bērnu zona, drīzumā arī "Street Food" restorāns un drifta suvenīru veikals. No septembra uzņēmums nodrošinās drifta skolu bērniem, kas tapusi sadarbībā ar "Porsche Latvia".

"Drift Arena" ir simtprocentīgs Latvijas kapitāla uzņēmums. Uzņēmuma izstrādātais un ražotais drifta traiks "Wolftrike" ir pilnība elektrisks, un tā ražotne atrodas Liepājā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!