Japāņu autoražotājs "Toyota" izstrādā ļoti jaudīgu četrcilindru benzīna motoru. Tas spēs konkurēt ar tādiem sērijveida rekordistiem, kā "Mercedes-Benz" M139 dzinējs, kas dažādās modifikācijās tiek uzstādīts "Mercedes-AMG GT 43" un "Lotus Emira" spēkratos. Topošajam japāņu motoram visjaudīgākajā vērsijā plānoti 600 zirgspēki – gandrīz kā divu litru turbomotoram "Koenigsegg Gemera" superauto.
"Toyota" ir viens no retajiem autoražotājiem, kas vēl tic un iegulda daudz naudas iekšdedzes dzinēju attīstībā. Turklāt japāņi attīsta ne tikai benzīna un dīzeļa motorus, bet arī tādus, kuru iekšdedzē kā degviela tiek izmantots ūdeņradis.
Japāņu autoražotājam izstrādē jau ir nākamās paaudzes iekšdedzes dzinēji, starp kuriem ir arī ļoti jaudīgais divu litru četrcilindru benzīna dzinējs. Šis spēka agregāts būs pieejams dažādās modifikācijās, sākot ar 300 zirgspēkiem un 400 ņūtonmetriem, beidzot ar 400 ZS un 550 Nm – gluži kā "Mercedes-Benz" M139 motoram.
Tomēr sacīkšu specifikācijā šis dzinējs attīstīs 600 ZS – šādā izpildījumā motors ir salīdzināms ar zviedru superauto "Koenigsegg Gemera" uzstādīto divlitru agregātu, kas attīsta 608 ZS un 600 Nm.
Kādiem spēkratiem "Toyota" plāno uzstādīt šo jaudīgo četrcilindru motoru, pagaidām nav zināms. Iespējams, japāņu autoražotājs gatavo leģendārā "Toyota MR2" vai "Celica" mūsdienu pēcteci.