"Porsche Taycan" dizains, braukšanas īpašības un dinamika bija aizraujoša jau no paša sākuma, savukārt modeļa modernizācijā būtiski uzlabota lielākā daļa no tā, kas joprojām ikkatram elektromobilim ir īpaši svarīgs: efektivitāte, sniedzamība un uzlādes ātrums.
Kad "Porsche" elektromobilis nonāca tirgū 2019. gadā, izskanēja atziņas, ka tas ir pilnvērtīgs elektromobilis un vairāk nav ko vēlēties. Maksātspējīgākajiem elektroauto cienītājiem tagad bija pieejama patiesa alternatīva šajā segmentā populārajiem "Tesla" modeļiem. Īlons Masks pat neatturējās publiski kritizēt "Microsoft" dibinātāju Bilu Geitsu, ka tas izvēlējies tieši "Porsche Taycan", nevis kādu no savā dzimtenē ražotajiem "Tesla" elektromobiļiem.
Šogad tirgū nonākusī "Porsche Taycan" modernizētā versija vizuāli būtiski neatšķiras no oriģinālā modeļa, atjauninājumus pamanīs tikai zinātāji – nedaudz pamainījušies priekšējie lukturi, ieviesti jauna dizaina riteņu diski un krāsojuma izvēles. Tomēr ļoti būtiskus uzlabojumus ieguvis tehniskais pildījums - elektromotori, akumulatori un enerģijas pārvaldības sistēma, kā rezultātā jau līdz šim cienījamā apmēra sniedzamība ar pilnu uzlādi ir kļuvusi vēl lielāka, savukārt "Taycan" maksimālais uzlādes ātrums jau konkurē ar iekšdedzes dzinēju degvielas tvertnes uzpildes ātrumu.
Atbilstoši WLTP mērīšanas ciklam modelis ar lielo akumulatoru un aizmugurējo riteņu piedziņu ar pilnu uzlādi spēj nobraukt iespaidīgus 678 kilometrus, bet arī pārējām "Taycan" versijām sniedzamība ir vairāk nekā 500 kilometru. Tas ir par līdz pat 175 kilometriem sniedzamībā vairāk nekā oriģinālajam modelim. Akumulatora jauda atkarībā no modeļa versijas ir vai nu 89, vai 105 kWh (iepriekš 93 kWh).
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv