20. un 21. septembrī Panevēžas autodromā norisinājās "Enefit" 24 stundu izturības sacīkstes elektromobiļiem – 11 komandas visu diennakti cīnījās par labākām pozīcijām, tostarp arī viena ekipāža no Latvijas.
Fināla cīņa izvērtās īsi pirms finiša starp "Deals on Wheels" (DOW) un "Nanosun by Tarzanija Racing" (Volkswagen ID.3) komandām. Desmit minūtes pirms finiša "Tarzanija" joprojām bija vadībā ar trīs sekunžu pārsvaru. Abu komandu elektromobiļiem akumulatoros bija palikuši pāris procenti uzlādes. Tomēr DOW vēl bija divas neizmantotas iespējas saīsināt trasi, ko viņi laikus izmantoja, lai pēdējos sacensību apļos izcīnītu uzvaru. Sacensību debitants "Porsche Lietuva" ar "Porsche Taycan" finišēja trešajā vietā. Uzvarētāji pusotru kilometru garajā trasē 24 stundu laikā veica 583 apļus.
Visas dienas un nakts garumā līderi mainījās gandrīz katru stundu, taču uzvarētāju duets no pārējiem ievērojami atrāvās trīs stundas pirms finiša. Tomēr tas nenozīmē, ka citas ekipāžas necentās. Sīva cīņa notika četrās klasēs, kurās visi dalībnieki tika sadalīti atbilstoši ražotāja deklarētajai ar pilnu uzlādi nobraucamajai distancei. Vienā no šīm klasēm, kas tika nosaukta par "Renault Media", ar identiskiem "Renault Scenic E-Tech" sacentās autožurnālistu komandas no trim Baltijas valstīm. Šeit uzvaru izcīnīja Lietuvas komanda, Igaunija ierindojās otrajā vietā, bet Latvija ieņēma trešo vietu.
"Deals on Wheels" uzvarēja 1. klasē. "Porsche Lietuva" ierindojās otrajā vietā, "Moller Auto Lietuva" ar "Audi Q8 E-tron 55 quattro" ierindojās trešajā vietā.
"Nanosun by Tarzanija Racing" 2. klasē finiša līniju šķērsoja pirmie, "ARX Auto" ar "Škoda Enyaq Coupe" ierindojās otrajā vietā, "Enefit 1" komanda ar "VW ID.4" – trešajā.
3. klasē uzvarētājs tika noskaidrots jau sacensību pirmajā pusē, jo "Elinta motors" izgatavotais eksperimentālais "Subaru BRZ" vairākkārt apstājās sistēmas regulēšanai, tāpēc šeit uzvaru svinēja vienīgais tā tiešais konkurents – "Enefit 2" komanda ar "Renault Megane E-tech".
Pēc finiša dalībnieki bija apmierināti ar jauno interesanto trasi, un organizatori jau ir pārrunājuši plānus 2025. gadam ar Panevēžas autodroma pārstāvjiem par dažu tās daļu uzlabošanu, lai sacensības būtu vēl jautrākas.