Gadu pēc atklāšanas Francijas intelektisko elektroautomobiļu ražotājs "Ampere", neraugoties uz neseno elektroauto tirgus aktivitātes samazināšanos, arvien straujāk panāk līderus Eiropā. "Ampere" plāno izmantot nākamajos piecos gados gaidāmo elektroautomobiļu tirgus aktivitātes pieaugumu par aptuveni 25%, kas veicinās automobiļu tirgus palielināšanos.
Līdz 2028. gadam "Ampere" būs gatavs nodrošināt nākamo tehnoloģiju izrāvienu ķīmijā ar akumulatoriem bez kobalta – jaunās tehnoloģijas akumulatorus varēs uzlādēt nepilnās 15 minūtēs. Tas tiks panākts, divkāršojot enerģijas blīvumu, cietvielu akumulatorā izmantojot katodu bez kobalta un litija metāla anodu.
"Ampere" atrodas Ziemeļfrancijā, tā elektroautomobiļu ražošanas centrā "ElectriCity" ražo tādus elektromobiļus kā "Renault Megane E-Tech" un "Scenic E-Tech", kā arī "Renault 5" un "4". Turklāt apvienojot vairāku ražotņu jaudas, kompānija samazinājusi "Renault 5" ražošanas laiku līdz nepilnām 10 stundām.
Jau pilnā sparā notiek pirms gada izsludinātā "Renault Twingo" (attēlā) izstrāde, lai tas būtu gatavs tirgum 2026. gadā – to izstrādās nepilnos divos gados, un tirgū tas būs pieejams par nepilniem 20 000 eiro.
"Ampere" ražo ne tikai "Renault" elektromobiļus, bet izstrādā tos arī citām markām. Piemēram, "Alpine A390", kas izstrādāts uz "AmpR Medium" platformas, arī ar "A290", kas izstrādāts uz "AmpR Small" platformas un ražots Duē; "Nissan", kura kompakto elektroautomobili ir izstrādājis un ražojis "Ampere" (arī tā topošo A segmenta elektroautomobili), un "Mitsubishi", kura C segmenta SUV elektroautomobilis izstrādāts uz "AmpR Medium" platformas un tiks ražots Duē, sākot no 2025. gada.
Lai paātrinātu savu elektroautomobiļu izstrādi, "Ampere" paļaujas uz specializēto uzņēmumu "Advanced China Development Center", kas radīts, lai pulcinātu komandu darbam ciešā sadarbībā ar Ķīnas partneriem. Šādas iekļautas komandas izveidošanas mērķis ir mācīties no izstrādes procesu ekosistēmas un šīs zināšanas pilnā mērā izmantot gan "Ampere", gan "Renault Group" komandu labā.