Automobiļa iegādei kredītu visbiežāk ņem vīrieši (68%), lai par vidēji 6500 eiro iegādātos 2005. līdz 2019. gada ražojuma automašīnu, kas visbiežāk ir BMW markas, liecina "eLīzings" apkopotā statistika.
Kredītā pirkto lietoto un mazlietoto automobiļu reitingā pēc vispopulārākās BMW markas otrajā vietā ir "Audi", bet trešajā – "Volvo" marka. Turklāt BMW ir izteikts favorīts tieši gados jauno pircēju vidū – šī vācu sportisko automobiļu marka ir populārāka kā vīriešiem, tā arī sievietēm vecumā līdz 30 gadiem.
Tomēr līdz ar briedumu mainās arī tas, kādus auto cilvēki vēlas. Piemēram, sievietes, sasniedzot 45 gadu vecumu, biežāk izvēlas "Volvo", kas šķietami varētu būt saistīts ar šai markai piedēvēto augsto pasīvās drošības līmeni. Taču šo zviedru marku šajā vecuma grupā izvēlas arī vīrieši, jaunībā tik ļoti iecienīto BMW atstājot vien trešajā vietā.
Ņemot vērā apkopotos datus, secināms, ka kredītu ņemšanā sievietes ir apzinātākas, šādu lēmumu pieņemot pārdomātāk. Otrkārt, nobriestot cilvēkiem, mainās arī prioritātes auto izvēlēs – ja jaunībā mērķis ir jaudīga un stilīga auto iegāde, tad, kļūstot vecākam, svarīgāks kļūst komforts un drošība.