Britu sportisko un "premium" segmenta automobiļu ražotājs "Jaguar" ir paziņojis par savas identitātes "pilnīgu pārkārtošanu", ieviešot jaunu logotipu, korporatīvo fontu un saukli.
Ar saukli "Copy Nothing" (nekopē neko – tulk.) ir plānots atgriezt leģendāro zīmolu pie tā dibinātāja Viljema Laionsa ideāliem – patiesas individualitātes un oriģinālas radošas domāšanas. Jaunā zīmola identitāte tiks atklāta video tiešraidē 2. decembrī kopā ar prototipu "Design Vision Concept", kas sniegs ieskatu nākotnes elektriskajos "Jaguar" modeļos.
"Jaguar" jauno zīmola identitāti ar nosaukumu "Exuberant Modernism" (spilgtais modernisms – tulk.) veido četri galvenie elementi. Tas ir "Device Mark" – fonts ar noapaļotiem burtiem, "modernisma triumfs", ko raksturo simetrija un vienkāršība. Savukārt "Strickthrough" ir grafisks elements ar horizontālām svītrām, kas, visticamāk, tiks izmantots elektrisko automobiļu dizainā.
Trešais elements ir "Exuberant Colors" (spilgtas krāsas – tulk.) – pamatkrāsas sarkanā, dzeltenā un zilā, kas, sajaucot kopā, rada visas pārējās krāsas. Visbeidzot, ceturtais elements ir "Makers Marks" jeb ražotāja emblēmas: tas ir jaunais "Jaguar" logotips ar burtiem "j" un "r", kas iekļauti aplī, un markas emblēma – jaguārs lēcienā.
Visi šie elementi tiks iemiesoti topošajā prototipā, kā arī trijos sērijveida elektriskajos automobiļos, ko "Jaguar" ražošanā ieviesīs līdz 2030. gadam. Pirmais būs četru durvju "Gran Turismo", otrais – luksusa apvidnieks; bet trešais – sedans.
"Jaguar" jau no 2026. gadā plāno pāriet uz pilnībā elektrisku piedziņu. Nākamā gada pirmajā ceturksnī no montāžas līnijas nobrauks pēdējais Eiropas tirgum paredzētais "Jaguar" ar iekšdedzes dzinēju – tas būs apvidnieks "F-Pace". Savukārt vasarā tirgū nonāks pirmais "restartētā" zīmola sērijveida modelis.