auto iegāde dīlercentrs autosalons tirdzniecība
Foto: Shutterstock

Izvēle ir laba lieta, taču pārāk daudzas opcijas var sajaukt galvu un sadārdzināt pirkumu. Kad ir vērts individualizēt automobili un kad labāk ņemt ciet to, ko var dabūt uzreiz?

Ekskluzivitātes pievilcība ir tikpat sena kā pats auto

Pēc automobiļa dzimšanas 19. gadsimta izskaņā nākamais nozīmīgais evolūcijas pavērsiens bija masveida ražošanas ieviešana. Tā būtiski samazināja pašizmaksu un tādējādi padarīja automobiļus pieejamus plašam sabiedrības lokam – tā bija īsta mobilitātes revolūcija. Taču toreiz, tāpat kā tagad, netrūka cilvēku, kas vēlējās augstāko veiktspēju, kvalitāti un unikalitāti, – cenai šo īpašību sasniegšanas ceļā nebija nozīmes.

Laika gaitā ekskluzīvus spēkratus ir piedāvājušas daudzas markas, taču neviens zīmols šai ziņā nav slavenāks par "Rolls-Royce". "Standarta" automobiļi tā repertuārā parādījās tikai pēc Otrā pasaules kara, taču pat standartizēta tehniskā bāze nemainīja to, ka zīmola identitātes pamatā ir pēc pasūtījuma izgatavoti eksemplāri. Neskaitot dažus tabu, uzņēmuma speciālisti ir gatavi īstenot pašas trakākās klientu kaprīzes, un tas garantē, ka tāda paša "Rolls-Royce" kā jums nebūs nevienam citam.

Taču "Rolls-Royce" nav vienīgais, kas piedāvā dziļu personalizāciju. Pēdējās desmitgadēs šajā ienesīgajā biznesā ir iesaistījušies arī tādi "premium" zīmoli kā "Audi", BMW, "Mercedes-Benz", "Porsche" un citi, kas pielāgošanu ir pacēluši līdz mākslas formai, ļaujot cilvēkiem tikt pie auto, kas pilnībā atbilst viņu gaumei un dzīvesstilam.

Izmantojot "Audi exclusive", "BMW Individual" vai "Mercedes-Benz Manufaktur" programmas, var iegūt retu koka apdari, ar rokām veidotus interjera elementus, ekskluzīvas krāsas un kombinēt greznību un veiktspēju neskaitāmos veidos. Būtībā klients kļūst par līdzautoru un var izveidot sapņu braucamo, kāds pirms dažiem gadu desmitiem vispār nebija iedomājams.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!