"Subaru" ieņēmis pirmo vietu 2024. gada automobiļu uzticamības reitingā. Pētījumu veica amerikāņu izdevums "Consumer Reports" – saskaņā ar tā rezultātiem "Subaru" izdevies apsteigt tradicionālos līderus "Toyota" un "Lexus".
Reitings, kas balstīts uz 300 tūkstošiem pēdējo 25 gadu laikā ražoto automobiļu īpašnieku atsauksmēm, liecina, ka pieturēšanās pārbaudītām tehnoloģijām var būt ilgmūžības un uzticamības atslēga. Reitingā ņemti vērā ne tikai jauni, bet arī lietoti automobiļi, tādējādi tas ir īpaši informatīvs potenciālajiem pircējiem.
"Consumer Reports" eksperti novērtēja automobiļu markas pēc vairākiem kritērijiem, tostarp īpašnieku apmierinātības, drošības, uzticamības un testu rezultātiem. Katra autoražotāja galīgais vērtējums ir vidējais rādītājs, kurā ņemti vērā viedokļi ne tikai par jauniem automobiļiem, bet arī par automobiļiem, kas ekspluatācijā ir bijuši vairākus gadus.
Analītiķi "Subaru" panākumus skaidro ar zīmola konservatīvo pieeju jaunu tehnoloģiju ieviešanai. Atšķirībā no konkurentiem "Subaru" automobiļi ir aprīkoti ar mazāku skaitu dažādu sistēmu, kas pozitīvi ietekmē to uzticamību kopumā.
Reitinga pirmajā sešniekā ir tikai japāņu markas: pēc "Subaru" seko "Lexus" (65 punkti), "Toyota" (62), "Honda" (59), "Acura" un "Mazda" (abiem 55 punkti). Savukārt reitinga apakšgalā ierindojās "Tesla", "Volkswagen", "Jeep", GMC, "Cadillac" un jaunuzņēmums "Rivian".
Septembra vidū "Consumer Reports" publicēja sarakstu ar visuzticamākajiem lietotajiem automobiļiem ASV tirgū. Modeļi tika iedalīti kategorijās pēc cenu diapazona un segmenta. Kā vienu no pieejamākajiem variantiem eksperti izcēla no 2016. līdz 2019. gadam ražoto otrās paaudzes "Chevrolet Cruze" paaudzes modeli, kuru lietoto auto tirgū var iegādāties par 10 000 ASV dolāru.