Raksta tapšanas brīdī "Koenigsegg", kas ievests ar Zviedrijas tranzīta numurzīmēm, vēl nebija reģistrēts Latvijā. To var izdarīt arī citā dienā pēc agregāta numuru salīdzināšanas.
Kā no "Koenigsegg" superauto vadītāja uzzināja bilžu autors, Latvijā šis automobilis tiks reģistrēts, jo šeit tas iznāk krietni lētāk, bet tūlīt pēc tam ar treileri tiks transportēts uz Vāciju.
Jau rakstījām, ka pērn, 16.oktobrī, Latvijā tika reģistrēts "Koenigsegg CC8S". Interesanti, ka gan šodien, gan pērn Latvijā fiksētajam "Koenigsegg" superauto ir tās pašas Zviedrijas tranzīta numurzīmes. Tiesa, vai automobilis ir tieši tas pats, nav zināms. Jāatzīmē, ka pērn reģistrētais "Koenigsegg" Latviju pameta tajā pašā dienā.
"Koenigsegg CC8S" modelis tika ražots periodā no 2002. līdz 2005.gadam. Tobrīd tas bija ātrākais sērijveida automobilis pasaulē, jo ar saviem 655 zirgspēkiem spēj paātrināties līdz 390 km/h, bet 2006.gadā šo titulu pārņēma "Bugatti Veyron" ar 407 km/h.
Atgādināsim, ka pērn Igaunijā arī tika reģistrēts "Koenigsegg" superauto, tiesa, pilnīgi jauns un "CCX" modeļa. Tas šobrīd ir Igaunijā visdārgākais reģistrētais automobilis, tā cena ir ap 800 tūkstošiem eiro. Tomēr reāli šis superauto pārvietojas pa Sanktpēterburgas (Krievija) ielām.
Tāpat atgādināsim, ka Latvijā visdārgākais reģistrētais automobilis ir "Pagani Zonda C12-F Clubsport Roadster", kas maksā vairāk par pusmiljonu eiro. Starp citiem Latvijā reģistrētajiem dārgajiem automobiļiem var minēt "Lamborghini Murcielago LP-640" un "Mercedes-Benz SLR McLaren" ar individualizēto numurzīmi "TOY".