Visbiežākās kļūdas: nav paņemta līdzi OCTA polise, polisei beidzies derīguma termiņš, OCTA polise tiek iegādāta pēc negadījuma, kā arī netiek ievērota vietējā likumdošana, uzskatot, ka gadījumā, ja transportlīdzeklis ir reģistrēts Latvijā, uz tā īpašnieku attiecas tikai LR likumdošana. Tomēr ne visos gadījumos, kad Latvijas iedzīvotājs ir cietis ceļu satiksmes negadījumā (CSNg) ārvalstīs, OCTA atlīdzības pieteikumu cietušais var iesniegt, atgriežoties savā valstī.
"Gadījumos, kad Latvijā reģistrēts transportlīdzeklis cietis CSNg, kas noticis valstī, kas ir Zaļās kartes (ZK) sistēmas dalībvalsts, bet nav Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) valsts (piem., Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā) OCTA pieteikums atlīdzības saņemšanai ir jāiesniedz atbilstoši šīs valsts likumiem/normatīvajiem aktiem un ZK sistēmas Iekšējās Kārtības Noteikumu (Internal Regulations) paredzētajā kārtībā, proti: OCTA pieteikums ir iesniedzams tikai un vienīgi tajā valstī, kur noticis CSNg. ZK sistēmas regulējošie akti neparedz iespēju iesniegt atlīdzības pieteikumu Latvijā par zaudējumiem, kas radušies CSNg rezultātā ārpus EEZ. Tā kā Krievija nav Eiropas Ekonomiskās zonas valsts, tad tajā nedarbojas arī standarta OCTA polise. Dodoties uz Krieviju, jāiegādājas Zaļā karte, ko var izdarīt Latvijā, vai arī uz šīs valsts robežas nopērkot vietējo civiltiesisko apdrošināšanu," skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics.