Līdz 1991.gadam RAF bija līderis mikroautobusu un ātrās palīdzības transporta ražošanā, šī tehnika bija pieprasīta kā Padomju Savienībā, tā arī citās sociālistiskajās republikās. Situācija strauji mainījās pēc PSRS sabrukuma. Gan tehniski, gan vizuāli novecojušais modelis "RAF 2203" 90.gadu sākumā vairs nevarēja lepoties ar lielu noieta tirgu, tāpēc rūpnīcas vadība un nodaļu direktori sāka apsvērt, kā labāk adaptēties jaunajā tirgus situācijā. Lēmums bija skaidrs – ar steigu jāizstrādā jauni un moderni modeļi.
Konstruktori piedāvāja vairākus variantus, bet par piemērotāko un modernāko atzina "RAF M2 STILS". Jauno priekšpiedziņas auto aprīkoja ar "GAZ 31" 2,3-litru četrcilindru dzinēju (150 ZS), kuram pastāvēja iespēja uzstādīt arī automātisko pārnesumkārbu.