Foto: Publicitātes foto

Amerikāņu kompānija "Tesla Motors" nedēļas laikā saņēmusi 500 provizorisko pasūtinājumu elektriskajam apvidus automobilim "Model X", kuru kopējā vērtība sasniedz 40 miljonus ASV dolāru.

Turklāt no 10. februāra, kad šis modelis tika prezentēts un uzsākta tā tirdzniecība, automobiļa nosaukums kļuva trešais populārākais vaicājums "Google" servisā, bet ražotāja oficiālās mājaslapas apmeklējums pieaudzis par 2800 procentiem.

Tāpat "Tesla" norāda, ka par 30 procentiem pieaudzis "Model S" elektriskā sedana realizācijas noiets. Iepriekš nozares eksperti pauda bažas, ka jaunais "Tesla" modelis varētu kaitēt sedana tirdzniecībai, jo "Model X" izgatavots uz tās pašas platformas un izmanto to pašu spēka agregātu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!