Amerikāņu kompānija "Tesla Motors" nedēļas laikā saņēmusi 500 provizorisko pasūtinājumu elektriskajam apvidus automobilim "Model X", kuru kopējā vērtība sasniedz 40 miljonus ASV dolāru.
Turklāt no 10. februāra, kad šis modelis tika prezentēts un uzsākta tā tirdzniecība, automobiļa nosaukums kļuva trešais populārākais vaicājums "Google" servisā, bet ražotāja oficiālās mājaslapas apmeklējums pieaudzis par 2800 procentiem.
Tāpat "Tesla" norāda, ka par 30 procentiem pieaudzis "Model S" elektriskā sedana realizācijas noiets. Iepriekš nozares eksperti pauda bažas, ka jaunais "Tesla" modelis varētu kaitēt sedana tirdzniecībai, jo "Model X" izgatavots uz tās pašas platformas un izmanto to pašu spēka agregātu.
Jau ziņots, ka "Tesla Model X" būs pieejams trīs modifikācijās – ar aizmugurējo piedziņu (un vienu elektromotoru), pilnpiedziņas (ar diviem elektromotoriem) un sportiskajā pilnpiedziņas versijā. Pēdējā gadījumā elektromobilis līdz 100 km/h paātrinās aptuveni 4,5 sekundēs.
Ražošanā "Tesla Model X" nonāks 2013. gada beigās kompānijas rūpnīcā Kalifornijā (ASV).
Bāzes komplektācijā "Tesla Model X" maksā 50 līdz 60 tūkstošus dolāru, bet dārgākajā – 90 tūkstošus dolāru.